Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det snyd og bedrag (webhotel)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim Ulrichsen:
fordi at man normalt får hvad man betaler for,

er du helt forkert på den, der er udbydere der kan levere dig meget mere for mindre end det du fik tilbudt der. Kan komme med en lang liste med for og imod, men du må selv søge. Kig på trustpilot og ellers generelt på google på de forskellige udbydere

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu ved jeg ikke om det er os du henviser til, men det kunne det sagtens være. Vi tilbyder typisk f.eks. 20% rabat på dit køb første år. Men så tilbyder vi YDERLIGERE 20% rabat hvis du forudbetaler 2 år. Giver det mening? Du får faktisk rabat to gange.

Lad os sige at 1 år koster 100 kr. og 2 år koster 200 kr. Du har en rabatkode der giver 20% rabat og vælger 2 år. Så vil prisen være følgende:

200 kr.
- 20% rabat (kode)
= 160 kr.
- 20% rabat (2 år rabat)
= 128 kr. 

Jeg håber da ikke at du synes det er snyd. :-)

I øvrigt, så pas på med at smide rundt med bedrageri-anklager.

God weekend!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
Vi tilbyder typisk f.eks. 20% rabat

Det er fint i giver rabatter i forskellig form, men jeg synes købsprocessen på jeres hjemmeside er forvirrende.

Hvis jeg putter 1 år prohotel 1 i kurven, så kan jeg se der bliver fratrukket en promotionrabat på 20% som i lover, men klikker jeg på 2 år forsvinder rabatten, da den så er fratrukket prisen. (Jeg måtte lige bruge lidt tid på at forstå sammenhængen.)

Måske det er er ovenstående som trådstarter misforstår, hvis det da ellers er jer der er 'synderen' denne gang.Smile

i har iøvrigt en lille linkfejl på prohotel siden. Følgende link virker ikke (der mangler 'specifikationer' efter # i linket):

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 11:48

Patrick - Meebox:

Nu ved jeg ikke om det er os du henviser til, men det kunne det sagtens være. Vi tilbyder typisk f.eks. 20% rabat på dit køb første år. Men så tilbyder vi YDERLIGERE 20% rabat hvis du forudbetaler 2 år. Giver det mening? Du får faktisk rabat to gange.

Lad os sige at 1 år koster 100 kr. og 2 år koster 200 kr. Du har en rabatkode der giver 20% rabat og vælger 2 år. Så vil prisen være følgende:

200 kr.
- 20% rabat (kode)
= 160 kr.
- 20% rabat (2 år rabat)
= 128 kr. 

Jeg håber da ikke at du synes det er snyd. :-)

I øvrigt, så pas på med at smide rundt med bedrageri-anklager.

God weekend!

Nu vil jeg ikke hænge nogen ud, så derfor siger jeg ikke hvem det er. Måske er overskriften en "mini" overdrivelse med ordet bedrag, og det er jo heller ikke det min artikel fremstiller som problemet. Jeg spørger jo bare om amino brugerne syntes det er en ok måde at gøre tingene på ??

vh

Tim

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13

Tim Ulrichsen:

Nu vil jeg ikke hænge nogen ud, så derfor siger jeg ikke hvem det er. Måske er overskriften en "mini" overdrivelse med ordet bedrag, og det er jo heller ikke det min artikel fremstiller som problemet. Jeg spørger jo bare om amino brugerne syntes det er en ok måde at gøre tingene på ??

vh

ord som bedrageri skal man ikke smide om sig med og bagatellisere bagefter hvis man driver virksomhed - og du har sikkert bare overset noget i processen som nogen mener er kompleceret og det kan den sikkert være MEN ja det er er OK og du har opdaget det inden du betalte uanset om det nu var denne udbyder eller en anden. Iøvrigt helt korrekt af dig ikke at nævne navnet så Yes for det - men bedrageri har det INTET med at gøre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 20:41

Karsten Sønderup Hansen:

Patrick - Meebox:
Vi tilbyder typisk f.eks. 20% rabat

Det er fint i giver rabatter i forskellig form, men jeg synes købsprocessen på jeres hjemmeside er forvirrende.

Hvis jeg putter 1 år prohotel 1 i kurven, så kan jeg se der bliver fratrukket en promotionrabat på 20% som i lover, men klikker jeg på 2 år forsvinder rabatten, da den så er fratrukket prisen. (Jeg måtte lige bruge lidt tid på at forstå sammenhængen.)

Måske det er er ovenstående som trådstarter misforstår, hvis det da ellers er jer der er 'synderen' denne gang.Smile

i har iøvrigt en lille linkfejl på prohotel siden. Følgende link virker ikke (der mangler 'specifikationer' efter # i linket):

Det er også noget vi arbejder med netop nu - altså - optimering af købsprocessen. Den rabatkode du har (den på vores hjemmeside lige nu) er kun gældende første år, som det også står meget klart og tydeligt i det screenshot du har vedhæftet dit indlæg. Vi har dog også 20% rabat ved 2 år forudbetaling, men her er prisen bare 20% lavere, og det er altså ikke en decideret promotionrabat (kuponkode).

Så må man jo selv vælge hvad man helst vil have! ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim Ulrichsen:

vh

Tim

Nu fik jeg en af dine tidligere indlæg i min mail, og der står der et ret tydeligt link til vores produktside. Men jeg sætter da pris på at du (eller en moderator) har fjernet det igen! :-)

Men du kan passende læse mit overstående svar, så har du forklaringen på hvad det er du har oplevet. Det har intet med snyderi at gøre. Det er blot noget der er overset eller misforstået. Og det må vi jo så arbejde på ikke sker igen! ;-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)