Er det snyd og bedrag (webhotel)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Der er tale om 20 % af 1200, så det er ikke bare en 50'er....
Det er ikke et spørgsmål om jeg vil være et sted et eller to år, det er mere princippet, om det er ok. det var bare det mit spørgsmål gik ud på ...
vh
|
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
15-03-2013 kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg vil være et sted et eller to år,
også mange penge at smide up front for noget man ikke kender kvaliteten på.
|
Tilmeldt 27. Jul 12
Jamnen ja
240 kr er mange penge men hvis du allerede nu har besluttet at du kun vil være hos dem i et år
hvad tror du det vil koste dig af tid og penge at flytte dit domain samt indhold om et år ?
og endvidere indgå aftale med dem nu hvor du allerede anser dem for bedragere
synes jeg er en dårlig ide
dårligt udgangs punkt for et fremtidigt samarbejde at du allerede inden du starter anser dem for bedragere ?
|
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
15-03-2013 kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
hvad tror du det vil koste dig af tid og penge at flytte dit domain samt indhold om et år ?
5-10 minutter tager det vel, lidt eksport af en databasem, import et andet sted, lidt ftp frem og tilbage :-)
|
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Jamnen ja
240 kr er mange penge men hvis du allerede nu har besluttet at du kun vil være hos dem i et år
og endvidere indgå aftale med dem nu hvor du allerede anser dem for bedragere
synes jeg er en dårlig ide
dårligt udgangs punkt for et fremtidigt samarbejde at du allerede inden du starter anser dem for bedragere ?
Altså lige meget hvad jeg køber, prøver jeg altid at få det billigst muligt, hvad der er sparet er tjent :)
|
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
15-03-2013 kl. 21:24
Altså lige meget hvad jeg køber, prøver jeg altid at få det billigst muligt, hvad der er sparet er tjent :)
så er det man tænker, hvad laver du i checkout på et webhotel til 1200 kr når du kan få det bedre andre steder til langt under. Just my 5 cents
|
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
så er det man tænker, hvad laver du i checkout på et webhotel til 1200 kr når du kan få det bedre andre steder til langt under. Just my 5 cents
fordi at man normalt får hvad man betaler for, det er stadigvæk ikke prisen jeg brokker mig over, det var mere deres frremgangsmåde...
|
Tilmeldt 27. Jul 12
Jamen har du et godt bud så er det da bare at nappe budet
at du så binder dig for 2 år har vel mindre at sige hvis du har sikret dig at det er det bedste bud
men at kalde dem bedragere synes jeg er lige hårdt nok
|
Tilmeldt 27. Jul 12
5-10 minutter tager det vel, lidt eksport af en databasem, import et andet sted, lidt ftp frem og tilbage :-)
jeps
hvis han selv kan det
|
Tilmeldt 27. Jul 12
det var mere deres frremgangsmåde...
Oh ja
men de er dog stadig ikke bedragere
Har de snydt dig???
|