Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det snyd og bedrag (webhotel)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om 20 % af 1200, så det er ikke bare en 50'er....

Det er ikke et spørgsmål om jeg vil være et sted et eller to år, det er mere princippet, om det er ok. det var bare det mit spørgsmål gik ud på ...

vh

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:04

Tim Ulrichsen:
jeg vil være et sted et eller to år,

også mange penge at smide up front for noget man ikke kender kvaliteten på.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:07

Jamnen ja

240 kr er mange penge men hvis du allerede  nu har besluttet  at du kun  vil være hos dem  i et år

hvad tror du det  vil koste dig af tid  og penge at flytte  dit domain  samt  indhold om et år  ?

og endvidere indgå aftale  med  dem nu hvor  du allerede anser  dem for  bedragere

synes jeg er en dårlig ide

dårligt udgangs  punkt for  et fremtidigt samarbejde at du allerede  inden du  starter anser  dem for bedragere ?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Tonne Andersen:
hvad tror du det  vil koste dig af tid  og penge at flytte  dit domain  samt  indhold om et år  ?

5-10 minutter tager det vel, lidt eksport af en databasem, import et andet sted, lidt ftp frem og tilbage :-)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:18

Lars Tonne Andersen:

Jamnen ja

240 kr er mange penge men hvis du allerede  nu har besluttet  at du kun  vil være hos dem  i et år

og endvidere indgå aftale  med  dem nu hvor  du allerede anser  dem for  bedragere

synes jeg er en dårlig ide

dårligt udgangs  punkt for  et fremtidigt samarbejde at du allerede  inden du  starter anser  dem for bedragere ?

Altså lige meget hvad jeg køber, prøver jeg altid at få det billigst muligt,  hvad der er sparet er tjent :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 21:24

Tim Ulrichsen:
Altså lige meget hvad jeg køber, prøver jeg altid at få det billigst muligt,  hvad der er sparet er tjent :)

så er det man tænker, hvad laver du i checkout på et webhotel til 1200 kr når du kan få det bedre andre steder til langt under. Just my 5 cents

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:28

Søren.Pedersen:

Tim Ulrichsen:

så er det man tænker, hvad laver du i checkout på et webhotel til 1200 kr når du kan få det bedre andre steder til langt under. Just my 5 cents

fordi at man normalt får hvad man betaler for, det er stadigvæk ikke prisen jeg brokker mig over, det var mere deres frremgangsmåde...

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:30

Tim Ulrichsen:

Jamen har du et godt bud  så er det da bare at nappe budet

at du så binder dig for 2 år har vel mindre at sige hvis du har sikret dig at det er det  bedste bud

men at kalde dem  bedragere synes  jeg er  lige hårdt nok

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:31

Søren.Pedersen:
5-10 minutter tager det vel, lidt eksport af en databasem, import et andet sted, lidt ftp frem og tilbage :-)

jeps

hvis  han selv kan det

Tilmeldt 27. Jul 12
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:33

Tim Ulrichsen:
det var mere deres frremgangsmåde...

Oh ja

men de er dog stadig  ikke bedragere

Har de snydt dig???

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)