Jeg kunne godt lige bruge jeres menning, jeg sidder og søger efter et webhotel og finder en løsning der passer til mit behov. Dertil komme at de skriver at der er 20% rabat det første år, det er jo helt perfekt tænker jeg, og begynder at bestille. Da jeg så skal til at betale finder jeg ud af, at det kun er hvis man betaler for 2år ved første betalling.
Mit spørgsmål er, er det en ok måde at gøre det på ?
er det en bekymring værd - hvis bare du har fundet ud af det inden du betaler - Jeg synes de skulle ha skrevet det og det har de måske også uden du så det, men afgørende er at du jo aldrig får betalt uden at opdage - at du skal købe to år og den samlede pris er højere - så kan jeg ikke se det er SNYD OG BEDRAG - måske fjollet og lokkende, men du ser jo tydeligt at det er to år du skal betale og ser jo hvad du får - så SNYD OG BEDRAG hører det ikke under. Jeg ville bare gå videre i teksten - og hitte en anden hvis der er andre der er bedre eller billigere.
Du vil opdage at der er masser af små fælder overalt når du kommer igang - så godt du er vågen, og her var det jo umuligt ikke at opdage det da prisen jo var helt tydelig ved betaling. Var du blevet ringet op af nogen der solgte dig det og de ikke var klare i tonen om 2 års betaling - og optog det og hang dig op på dit ja, så var det snyd, ikke dette
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
er det en bekymring værd - hvis bare du har fundet ud af det inden du betaler - Jeg synes de skulle ha skrevet det og det har de måske også uden du så det, men afgørende er at du jo aldrig får betalt uden at opdage - at du skal købe to år og den samlede pris er højere - så tjo - jeg ville bare gå videre i teksten - og hitte en anden hvis der er andre der er bedre eller billigere.
vh
Syntes måske bare at det er falsk raklame, når man skriver RABAT DET FØRSTE ÅR og det så er betinget af at man betaler for 2år. Det er måske bare mig der er lidt sippet :)
tror ikke det er lovligt at sige at en rabat kun er gældende hvis du køber mere end det rabatten giver. Umiddelbart er det således kun 10% rabat du får hvis det er 2 år du skal betale.
tror ikke det er lovligt at sige at en rabat kun er gældende hvis du køber mere end det rabatten giver. Umiddelbart er det således kun 10% rabat du får hvis det er 2 år du skal betale.
trådstarter skrev jo at der stod der var 20% rabat på det første år og det er da præcis det der tilbydes - det siger sig selv at den rabat kun er for det første år. Det havde været fint at skrive at man skulle tegne to år og det ved vi jo ikke om er blevet overset - men ulovligt - nej det er det ikke - når man i processen inden betaling klart ser at det er 2 år og man får rabat år 1 og normal pris år 2 og det har i alle fald ikke noget med kun 10% rabat at gøre, når der klart står 20% for år et
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
trådstarter skrev jo at der stod der var 20% rabat på det første år og det er da præcis det der tilbydes - det siger sig selv at den rabat kun er for det første år. Det havde været fint at skrive at man skulle tegne to år og det ved vi jo ikke om er blevet overset - men ulovligt - nej det er det ikke - når man i processen inden betaling klart ser at det er 2 år og man får rabat år 1 og normal pris år 2 og det har i alle fald ikke noget med kun 10% rabat at gøre, når der klart står 20% for år et
vh
Tror ikke jeg har overset noget og det var helt tilfældigt at jeg opdager det lige inden jeg betaler.