Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg hobbyvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er en ung kvinde, som har godt med tid tilovers i dagligdagen. Jeg vil gerne starte et projekt som selvstændig og have en hobby-virksomhed. Men jeg ved ikke, hvor og hvordan jeg skal starte. Hvad er let at starte op? Jeg tænkte på en webshop, men jeg har ikke så meget viden indenfor området. Jeg forventer ikke en million-virksomhed. Smile Jeg vil bare gerne komme i igang med noget interessant. Men jeg vil meget gerne have råd, vejledning og inspiration?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 19:37

Det fremgår ikke om du har en idé til hvad webshoppen skal sælge? Eller vil du gerne bare sælge et eller andet?

Jeg har været med til at starte en del ting efterhånden, også nogle af dem der gerne "bare ville starte et eller andet"´Det er helt klart op ad bakke.

Hvis du derimod har en klar idé om, hvad det er du vil, kan det godt gå rimeligt smertefrit. Jeg synes ikke det er så bøvlet at få startet op. Det er mere det at udvikle og markedsføre der kan være lidt langhåret.

Natasha

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:40
Hej Liv, 

Du skal starte med at finde en ting du brænder for! :) Herefter undersøger du hvor mange der i forvejen laver/sælger det samme. Undersøg om du kan finde en niche hvor konkurrencen ikke er super høj :) 

1. Hjemmeside/webshop 

2. Find leverandør, anskaf produkter

3. Marketing

4. Efter 50.000 anskaffes cvr nr. osv :) 

Det er ikke nemt... Men det er heller ikke umuligt...! :) klø på, find en ting du brænder for, også start en tråd mere herinde :)

Ps. Underligt, at Amino ikke registrerede det den første gang jeg skrev dette indlæg... Hmm... :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:46

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:02

Det lyder jo som et rigtig hyggeligt projekt, men at starte noget op som man ikke helt ved hvad skal være, bare fordi man har lidt tid tilovers lyder ikke helt holdbart.

Du skal som sagt finde noget du rigtig brænder for, for at starte virksomhed op er et hårdt (men sjovt projekt) som kræver rigtig rigtig mange timer.

Nu har jeg selv lige startet en webshop op og der er mange ting du skal sætte dig ind i. Hjemmeside udbyder betalingssystem, varerlager + 1000 andre ting. Og det er endda den nemme del.

For når man først er åbnet op er det et sejt projekt at få kunderne til at lære dig at kende.

Det tager mange mange timer at lave SEO så hjemmesiden rykker frem på Google og det er ikke helt nemt så noget må man også betale sig fra, hvilket er dyrt. Og så er der Google Adwords som er meget dyrt. Så man skal være indstillet på at køre med underskud det første stykke tid.

Et godt råd jeg i sin tid fik var: Når du vil det så meget at det er det første du tænker på når du vågner om morgenen og det er det sidste du tænker på når du går i seng, så gør det! Men er du ikke 110 procent sikker så gør det ikke!

Det tog mig noget tid at komme dertil, men når du har det sådan så gør det! :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)