Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte hobby/fritids-virksomhed - hvad og hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er en ung kvinde, som har godt med tid tilovers i dagligdagen. Jeg vil gerne starte et projekt som selvstændig og have en hobby-virksomhed. Men jeg ved ikke, hvor og hvordan jeg skal starte. Hvad er let at starte op? Jeg tænkte på en webshop, men jeg har ikke så meget viden indenfor området. Jeg forventer ikke en million-virksomhed. Smile Jeg vil bare gerne komme i igang med noget interessant. Men jeg vil meget gerne have råd, vejledning og inspiration?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46672
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21

det har jeg ikke forslag til, jeg ville mene man skulle vælge noget man selv brændte lidt for - MEN kig lige på DETTE LINK så du ikke går galt i byen med betegnelsen hobbyvirksomhed skattemæssigt. Det kan sagtens være det er sådan en - men se linket for at forstå

Du kan også lige NAPPE DETTE LINK hvis du vil vide hvornår du absolut skal momsregistrere dig for ikke at kunne få bod - så har du da lidt fat i tingene og så held og lykke med at finde det du vil - lad nu være at tage noget som 100 andre gør - iphone covers eller lignende - og vær klar over at tøj/babytøj også er meget hårdt konkurrenceramt

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:34

Hej Liv,

Du skal starte med at finde en ting du brænder for! :) Herefter undersøger du hvor mange der i forvejen laver/sælger det samme. Undersøg om du kan finde en niche hvor konkurrencen ikke er super høj :)

1. Hjemmeside/webshop
2. Find leverandør, anskaf produkter
3. Marketing
4. Efter 50.000 anskaffes cvr nr. osv :)

Det er ikke nemt... Men det er heller ikke umuligt...! :) klø på, find en ting du brænder for, også start en tråd mere herinde :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)