Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bil i personligt ejet firma have mit eget navn på registreringen, eller firmaets?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en personligt ejet virksomhed hvor jeg skal tilknytte en bil. Mit spørgsmål går ud på om bilen skal omregistreres til firmaet, eller om jeg blot kan beholde den i mit eget navn. Personligt ejede virksomheder er i min verden en virksomhedsform hvor man blander privat og firmaøkonomi rent skattemæssigt.

Jeg spørger fordi det koster en del med at lave lån om osv hvis den skal omregistreres.

Hilsen Anders

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 13:11

Du behøver ikke omregistrere den. Du skal bare lave en kørebog, hvor du skriver de km. du køre erhvervsmæssigt, da det dem som du kan trække fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

ved du om det også gælder når man kører på virksomhedsskatteordningen? Det er en hvidplade der skal bruges til blandet kørsel, og som jeg vil svare skat af for at undgå kørebog.

Hilsen Anders

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 13:38

abg:

ved du om det også gælder når man kører på virksomhedsskatteordningen? Det er en hvidplade der skal bruges til blandet kørsel, og som jeg vil svare skat af for at undgå kørebog.

Hilsen Anders

Det skal jeg ikke kunne sige, men prøv og læs denne tråd, måske den kan give dig svaret

http://www.amino.dk/forums/t/118970.aspx

VH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)