Hej Håber der er en, der kan hjælpe mig... For få år siden lavede jeg en hjemmeside for mine svigerforældre. De havde haft en meget dårlig oplevelse med et arkitektfirma og de vandt da også et stort erstatningsbeløb i retten (desværre havde Arkitektfirmaet i mellemtiden skiftet cvr nummer, så de fik fik aldrig deres penge). I juni skal de i retten, da Arkitektfirmaet har stævnet dem, da de vil have dem til at lukke hjemmesiden (de har også tilbudt dem et stort beløb for at lukke hjemmesiden, men det vil mine svigerforældre ikke). Desværre er hjemmesiden "på mystisk vis" nu blevet hacket og når man har været på hjemmesiden i ca. 5 sekunder, så linkes man videre til noget "spam", som så iøvrigt er blevet meldt til Microsoft. Tænker selvfølgelig at det er Arkitektfirmaet, som har "sørget" for dette, men det kan jo også være et tilfælde. Er der nogen, som kan finde ud af, hvem der har gjort det (mod betaling selvfølgelig) eller er det helt umuligt at finde ud af sådan noget? Hjælp - hvad gør vi? Siden hedder link fjernet af moderator Håber at høre fra en af jer :-) Hilsner Marianne |
Hej Marianne.
Har du ikke mulighed for at få kørt en backup op på siden igen?
Enten ved at I selv har haft taget en - eller ved at jeres hostingudbyder skulle have en liggende.
Derudover er det måske værd at nævne hvad siden måtte være bygget i. Om det er i et givent CMS system (Joomla, Wordpress osv) eller om det eksempelvis er skrevet som en ordinær HTML side.