Hej igen amino Jeg har tidligere fået feedback via amino og det har været super godt. Nu vil jeg gerne igen have nogle gode feedback på vores hjemmeside med ris og ros. Mangler stadig at rette nogle billeder og vil gerne høre hvad du syntes om denne hjemmeside. E-pay ? er det noget man SKAL have eller hvad syntes i ? Venlig Hilsen: Webe.dk :) |
Det første der umiddelbart springer i øjnene, er produkterne på forsiden "Vi anbefaler". Det hele står meget tæt og er svært visuelt at skille tingene ad. Ville enten lave større mellemrum eller en ramme omkring de enkelte produkter, evt. med en baggrundsfarve, for at gøre det hele mere overskuligt.
Logoet vil jeg anbefale at gøre mindre. Det er af mindre betydning for de handlende og betyder, at brugerne hver gang skal scrolle 200px ned på siden for, at se det indhold de egentlig er interesseret i, produkterne. Det store logo betyder også, at der er et stort tomrum til højre for logoet. Hvis man ønsker at bibeholde det store logo, kunne det være en ide, at flytte indkøbskurven til dette tomrum.
Vil evt. også overveje at fjerne højre kolonne helt, så der bliver mere plads til at vise produkterne, og mindre støj på siden. De emner der er i højre kolonne kunnne flyttes til bunden af siden og kurven enten til venstre kolonne eller mest optimalt til toppen, som nævnt i forrige afsnit.
Håber informationerne er brugbare:o)
Venlig hilsen
Lars Nielsen, Dit Medie