Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores Webshop, hvad kan gøres bedre ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen amino

Jeg har tidligere fået feedback via amino og det har været super godt.

Nu vil jeg gerne igen have nogle gode feedback på vores hjemmeside med ris og ros.

Mangler stadig at rette nogle billeder og vil gerne høre hvad du syntes om denne hjemmeside.

E-pay ? er det noget man SKAL have eller hvad syntes i ?

http://webe.dk/

Venlig Hilsen: Webe.dk :)

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dit Medie Skrevet kl. 13:24

Det første der umiddelbart springer i øjnene, er produkterne på forsiden "Vi anbefaler". Det hele står meget tæt og er svært visuelt at skille tingene ad. Ville enten lave større mellemrum eller en ramme omkring de enkelte produkter, evt. med en baggrundsfarve, for at gøre det hele mere overskuligt.

Logoet vil jeg anbefale at gøre mindre. Det er af mindre betydning for de handlende og betyder, at brugerne hver gang skal scrolle 200px ned på siden for, at se det indhold de egentlig er interesseret i, produkterne. Det store logo betyder også, at der er et stort tomrum til højre for logoet. Hvis man ønsker at bibeholde det store logo, kunne det være en ide, at flytte indkøbskurven til dette tomrum.

Vil evt. også overveje at fjerne højre kolonne helt, så der bliver mere plads til at vise produkterne, og mindre støj på siden. De emner der er i højre kolonne kunnne flyttes til bunden af siden og kurven enten til venstre kolonne eller mest optimalt til toppen, som nævnt i forrige afsnit.

Håber informationerne er brugbare:o)

Venlig hilsen

Lars Nielsen, Dit Medie

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:35

Tak for svaret det er helt klart noget jeg vil tage og kigge på i dag, men vil gerne høre din mening om vi skal have et e-pay system eller er det fint som det er nu ?

Venlig Hilsen: Webe.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 13:40

Meget hidsig pastel farve du/i har valgt, det tog mig adskillige minutter at finde ud af hvad du/i solgte.

1. Det er ikke godt med 2 menuer, prøv at holde jer til én hoved menu.

2. Når jeg klikker ind på et produkt, så kommer selve produkt "feltet" ind under højre kolonne.

3. Jeres "Om os" fane er meget kedelig, prøv at skabe noget mere personligt.

4. Lav jeres side mere tema basseret, så man rent faktisk tænker negle, vipper osv.

Det var lige et par stykker fra mig. Smile

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dit Medie Skrevet kl. 13:59

Vil helt bestemt anbefale at i får e-Pay eller Quickpay. Deres prismodeller er lidt forskellige, men er lige meget hvilken du vælger.

Det er langt fra alle, der er bekendte med/trykke ved PayPal endnu, og du har heller ikke mulighed for, at betale med Dankort her, som er det mest almindelige kreditkort i DK. Har i mange transaktioner om året, er det også billigere med e-pay eller Quickpay end PayPal, der har et betydeligt højere gebyr pr. transaktion.

Så vil klart anbefale at i får e-Pay eller Quickpay, der højst sandsynlig også vil være med til, at reducere antallet af kunder der forlader indkøbskurven når de skal vælge betalingsmetode.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:30

Få jeres CVR på forsiden. Derudover synes jeg, at I bør få lavet et nyt logo, det ser i mine øjne ikke prof. nok ud og nej jeg prøver ikke at sælge dig noget her. Smile

Derudover synes jeg, at den grønne farve ikke går sammen med den hvide baggrund. Jeg ville vælge en mere mørk grøn, hvis du vil beholde de farver.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 14:41

og jeg synes, i har et fantastisk - design logo i flotte farver!!

Men.... det stjæler opmærksomheden. Fordi ellers er der mange små ting på alle sider. Lav dem måske større og atraktiver.

Og jeg vil anbefale dig PayPal - i hvert fald i starten. Der er ingen grund at have den dyre Nets løsning I STARTEN.

Se først, hvordan der går, du kan altid udvide bagefter.

mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)