Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbagemeldning på nyt design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lige fået lavet nyt design på www.mbmdata.dk og nu er jeg da blevet nysgerrig om i tager ligeså godt imod den som kunderne.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg, at designet er godt og simpelt. 

Men jeg synes ikke, at jeres slider i toppen er helt optimal. Det er ikke så meget selve slideren der er noget galt med.. Det er mere indholdet. Mange af de forskellige billeder ser, i min optik, uprofessionelle ud. 

Men det kan være, at det bare er en smagssag.

Må jeg spørge, om der er en grund til, at I ikke har information på virksomheden + CVR nummer stående i bunden af siden?

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes din side ser rigtig god og overskuelig ud. Det eneste er bare at i har en del underkategorier som gør det lidt "tungt" at bevæge sig rundt på siden.

hvilket cms/webshop bruger i?

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Løhde:
Men jeg synes ikke, at jeres slider i toppen er helt optimal. Det er ikke så meget selve slideren der er noget galt med.. Det er mere indholdet. Mange af de forskellige billeder ser, i min optik, uprofessionelle ud. 

Du har helt ret i at det der kører i slider i toppen ikke er særligt optimalt, men da siden var færdig var slides desværre ikke færdige, og ham der skulle lave dem, brændte os af, så vi stod lidt på herrens mark, og vores egne evne rækker ikke så langt, og har desværre endnu ikke fundet en der kunne lave nogle pæne slides...Men er helt enig de ser ikke så kønne ud lige p.t

J. Løhde:
Må jeg spørge, om der er en grund til, at I ikke har information på virksomheden + CVR nummer stående i bunden af siden?

Der er egentlig ikke nogen særlig grund til at de ikke står der, andet end da vi gennemså designet, tænkte vi ikke over det, og syntes måske ikke at det lige passede ind nede i bunden, derfor tillagde vi det ikke nogen større betydning at det ikke stod der. Da alle oplysningerne står oppe under profil punktet i toppen. En mulighed var selvfølgelig at skrive dem ind i teksten på forsiden under produkterne, ved ikke om det ville være en ide og hvor meget betydning det har, om det står der.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasklam:
Jeg syntes din side ser rigtig god og overskuelig ud. Det eneste er bare at i har en del underkategorier som gør det lidt "tungt" at bevæge sig rundt på siden.

Tak.

Ved godt at der er en del underkategorier, dette skyldes dels at vi har så mange produkter som vi har, og dels fordi alle produkterne bliver importeret via pris filer og derfor med få undtagelser er parret med leverandørens kategorier.

Vi anvender Prestashop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)