Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette produkt i CloudSprout

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg sidder og leger lidt med CloudSprout, men kan ikke rigtigt finde ud af at "oprette" et produkt. Jeg skal altså have oprettet en "køb" knap, som lægger varen i indkøbskurven. Er der nogen der har erfaringer med dette?

- Goetke


Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

goetke:

Hej alle!

Jeg sidder og leger lidt med CloudSprout, men kan ikke rigtigt finde ud af at "oprette" et produkt. Jeg skal altså have oprettet en "køb" knap, som lægger varen i indkøbskurven. Er der nogen der har erfaringer med dette?

- Goetke

Har du prøvet at kontakte CloudSprout først?

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, men uden held :( Og der er heller ingen guides til det på help.cloudsprout.com

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

goetke:
Ja, men uden held

Nu kan jeg se du har oprettet denne tråd i går aftes, så give nu lige Peter en chance for at svare dig :)

/allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

goetke:
Tak for svar Lundsby! Synes CloudSprout virker til at være rigtig godt, når man lige får styr på tingene.

Det er jeg super glad for at høre, systemet har en indlæringskurve som vi arbejder hårdt på at gøre mindre stejl. Men når man er over den, skulle man gerne opleve at kunne bygge det meste :-)

Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det er jeg super glad for at høre, systemet har en indlæringskurve som vi arbejder hårdt på at gøre mindre stejl. Men når man er over den, skulle man gerne opleve at kunne bygge det meste :-)


Ja det har du helt ret i, synes jeg er ved at være godt inde i det efter et par dages "arbejde" med det. Når jeg er færdig vil jeg gerne have den over på mit eget domæne, kan det lade sig gøre rimelig hurtigt når jeg kommer der til?

- Goetke

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

goetke:
Når jeg er færdig vil jeg gerne have den over på mit eget domæne, kan det lade sig gøre rimelig hurtigt når jeg kommer der til?

Ja, du kan enten selv pege en domænet over på serveren eller du kan redeligerer det til os, så gør vi det for dig. Skriv en mail til mig på plu@cloudsprout.com når du er ved at være klar.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)