Så længde du omsætter for under 50.000kr om året behøver du ikke Cvr-numme
per 12 mdr løbende - alle 12 mdr man kan regne frem og tilbage - ikke om året og det kan gøre en forskel - og overskrider man - uventet - så er det moms + bod for at der var inden man registrerede, så 50.000 på 12 måneder i træk skal man være meget sikker på -
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er det skam også, det jeg mente med ovenstående var sådan set bare at jeg prøver at følge med i hvad der er in. Herved syer jeg mit eget tøj og egne mønster og styles.
En løsning der ikke er så dyr er at vælge WordPress med noget Woocommerce, og så finde en hosting udbyder (vi ligger i et fornuftigt prisleje, og hjælper dig gerne med opsætning og lidt tips til vedligehold og sådan). De andre svarede på det med moms/cvr.
Mht. til betaling - eWire eller PayPal er nogle gode muligheder. En anden mulighed kunne være 2checkout eller måske Google Checkout.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.