Jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver, men prøver nu alligevel.
Jeg har fundet en var på nettet som jeg overvejere at skulle indføre her i DK, men det er sådan med denne vare at den ligner meget et andet kendt brand.
For at være mere specifik er det en telefon der ligner iPhone meget, der er ikke Apple mærke på og der er heller ikke iTunes som styre system men der imod android styre system.
Men her er spørgsmålet.
Hvor kan man forespørger om det er oki at indføre denne mobil type og vider sælge den her i DK.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at få styr på spørgsmålet til dette lille projekt.
Venlig hilsen
Kim (My New Cover)
Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover. Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk
Det kan man ikke svare på ud fra det du skriver men hvis den er helt som Iphone så er svaret klart nej - et design er helt generelt kopibeskyttet i 3 år uden videre og Apple beskytter derudover alt - så er den identisk bare uden logo, så no-go
Hvis den stik mod forventning skulle komme igennem tolden, og du rent faktisk sælger og markedsfører dem i Danmark, så kommer du med garanti i vanskeligheder :)
Jeg vil klart fraråde dig at gøre det :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.