Jeg er en ung mand på 20 som til dagligt arbejder kabelarbejder ved entrepenør i det vestjyske. Jeg elsker at arbejde, og har i den sammenhæng tænkt mig at starte min egen virksomhed op som arbejder med havearbejde. Jeg har et lille kundenetværk i øjeblikket og kunne godt tænke mig at få lavet visitkort osv. til at kunne reklamere for min service i nærområdet og har i den sammenhæng prøvet at kreere dette logo.
Ja okay men det er meningen det kommer til at stå som det gør på trøjen :) har valgt der ikke skal være punktum fordi da vi lavede det på computeren så det ikke så godt ud.
I det øverste billede havde jeg nok brugt farver a lá dem nede i den grønne trøje. Farverne i det øverste billede, som jeg gætter er visitkortet, virker sløret. Og mest af alt så minder det om noget som et restaurant måske kunne bruge? Hvis du bruger farverne fra den grønne trøje ville det hjælpe gevaldigt dog...
Jeg synes at du skal gøre skriften større på trøjerne Man "jeg" ville ikke kunne læse dem fra 20 meters afstand. En federe skrift ville gøre underværker for mig
Prøv at undlade punktum efter MJ - du kan også prøve at skrive: MJ HaveService - altså uden bindestreg, i firmanavnet har man lov til at være lidt ukorrekt m.h.t. den helt korrekte stavemåde.
Bindestreger kan være lidt upraktiske i det daglige f.eks. når du ringer et sted hen og de vil have det korrekte firmanavn - så er det nemmere blot at sige MJ Haveservice...