Flot shop I har..... Ærgerligt jeg ikke lige mangler en markise! - jeg kunne nemlig godt lige bruge en grill ;-) |
Haha - ja det var ærgerligt.. Men så snart du har brug for en markise så ved du hvor du skal gå hen ;)
Flot shop I har..... Ærgerligt jeg ikke lige mangler en markise! - jeg kunne nemlig godt lige bruge en grill ;-) |
Haha - ja det var ærgerligt.. Men så snart du har brug for en markise så ved du hvor du skal gå hen ;) |
Tillykke med et, det er lidt stort, ikk? Så¨prøver man at lyde heeelt cool som om man taler med 100 kunder hver dag, mens man er lige ved at hoppe ud af sin egen hud af bare begejstring... Men altså.. jeg har lige luret jeres hjemmeside, jeg tror godt I kan begynde at vænne jer til kunderne ;) den er satme flot er den |
Få Telefonpasning her.
Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode
Jeg glæder mig til vi kommer op må dit niveau med 100 kunder om dagen Mette ;) Mange tak, det er jeg glad for du synes. Nu mangler vi bare solskins vejret, det plejer at hjælpe lidt på salget :) |
Nej nej, jeg har/får ikke 100 kunder om dagen, men jeg mente følelsen man har der første gang hvor man taler med den første kunde, og man prøver at lyde som om det er da bare hverdagskost osv.. selv om man er ved at gå til af jubel indvendig... :-) |
Få Telefonpasning her.
Forstod skam godt din sarkasme, men du forstod vist ikke min ;) Men sådan er det når man skal formidle sig på skrift - Forsat god dag |
hehe.. nej, det er ike altid lige nemt med det skrevne sprog :-) God dag og weekend til dig :) |
Få Telefonpasning her.
|