Jeg vil blot sige tak for jeres hjælp med at få opbygget min webshop, den gik i luften for 3 dage siden og vi har allerede fået vores første kunde! I har givet masser af god feedback og det er helt sikkert også grunden til vi allerede er godt på vej mod vores må; nemlig at sælge 50 markiser i år og nu mangler vi blot 49 ;)
Men endnu engang tak for hjælpen og forsat god aften :)
Det føles virkelig rart. Man har brugt så mange kræfter og ressourcer på at bygge den side op og nu står den der endelig og man kan blot læne sig tilbage og vente på millionerne rulle ind på kontoen ;)
Ej, der skal selvfølgelig kæmpes endnu mere nu, men ja det føles godt når den første ordre endelig er i hus..
Nu ved jeg ikke hvem af jer der bruger profilen her på Amino, men det er godt gået - og den rigtige vej at gå :) Det er en flot side. Ser frem til at følge jer fremover.
Ja, det er jo svært med produkter i den prisklasse og man må formode at der skal lidt mere arbejde til, før en ordre kommer i hus. Derfor ville jeg nok smide jeres telefon nummer nogle flere steder/mere synlige steder, så folk ikke skal kigge alt for langt væk på siden for at finde en vej til support.
VI håbede lidt at chat funktionen ville kunne afhjælpe problemet, men vi har hurtig fundet ud af at produktet er så kompleks så folk ringer til os. Du har fuldstændig ret i vi er nødt til at få telefonnummeret ind flere steder og det arbejder vi på, det er allerede kommet ind flere steder.