Er der nogle som har gode råd og erfarring med følgende: Jeg indgår i en forretning fifty-fifty med en anden i et anpartsselskab. Der er opstået uenighed omkring vores fremtid. Jeg ser nu ikke anden udvej end at vi må afbryde samarbejdet. Vi har ikke lavet en kontrakt hvori det fremgår hvordan vi skal forholde os i denne sitiuation. Jeg vil foreslå, at hun kan overtage min andel. Men hvad hvis hun afslår? Håber på, at nogle af jer har nogle gode råd - også til hvordan man bør gribe det an. På forhånd tak. |
Dato: 11-08-2007 17:25:19 Forfatter:JBDEr der nogle som har gode råd og erfarring med følgende:Jeg indgår i en forretning fifty-fifty med en anden i et anpartsselskab. Der er opstået uenighed omkring vores fremtid. Jeg ser nu ikke anden udvej end at vi må afbryde samarbejdet.Vi har ikke lavet en kontrakt hvori det fremgår hvordan vi skal forholde os i denne sitiuation. Jeg vil foreslå, at hun kan overtage min andel. Men hvad hvis hun afslår?Håber på, at nogle af jer har nogle gode råd - også til hvordan man bør gribe det an.På forhånd tak.Træls. Jeg aner ikke om følgende er lovligt, men du kunne måske undersøge det. Måske udbetale 50% som løn til dig selv, og så bare lade selskabet sejle indtil E&S lukker biksen.