Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af .dk-domains

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del engelske sider, hvor domains ligger hos Godaddy, og selve hostningen ligger hos Hostgator, da jeg sparer nogle hosting udgifter på denne månde, da man hos Hostgator kan hoste et ubegrænset antal sites på én konto. Det eneste det kræver er at man ændre navneserverne, som jeg så gør manuelt hos Godaddy.

Hos Godaddy kan man desværre ikke købe .dk domains.

Kan i evt. anbefale et billigt alternativt ? Altså site hvor man kan køb .dk domains, uden nødvendigvis at købe hosting med.

Der skal være mulighed for at ændre navveservere så jeg kan bruge min Hostgator account til hosting og helst også mulighed for at betale via paypal.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:31
Tilmeldt 31. Jan 12
Skrevet kl. 14:34

45 dask! det var sgu billigt..også med mulighed for at betale via paypal kan jeg se..tak for tippet :)

er der evt. andre bud ?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:35

44kroner.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:36

Hej Isildur

Nu ved jeg ikke hvor seriøst din hjemmeside skal være. Men for guds skyld vælg en dansk host, så slipper du for mange problemer. Køb evt. alt hos Meebox.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:39

Søren.Pedersen:
44kroner.dk

Du glemmer Jeres gebyr.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:39

Internexus:

Hej Isildur

Nu ved jeg ikke hvor seriøst din hjemmeside skal være. Men for guds skyld vælg en dansk host, så slipper du for mange problemer. Køb evt. alt hos Meebox.

Hvis hans sider kun har besøgende fra USA etc, så er hostgator vel helt fint, da de er placeret i USA :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:40

Lucas - Hosting4Real:

Internexus:

Hej Isildur

Hvis hans sider kun har besøgende fra USA etc, så er hostgator vel helt fint, da de er placeret i USA :)

Hvis han leder efter et .dk så kommer hans besøgende vel ikke fra USA

Tilmeldt 31. Jan 12
Skrevet kl. 14:41

Ser ikke ud til at webhosting.dk tilbyder paypal betaling, så bliver nok meebox.

Tak for råd Internexus :)

Tilmeldt 31. Jan 12
Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er til danske sider som jeg har i støbeskeen. Så targetmarket er dk besøgende.

Mener umiddelbart ikke at det gør den store forskel at jeg så bruger en amerikansk udbyder til hosting, så længe jeg husker at gøre google opmærksom på at target er dk via google webmastertools.

Meebox er i førersædet, såregner med at købe dk-domains via dem

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)