Hvis I har lidt tid, kunne jeg godt tænke mig lidt feedback på min hjemmeside. Allerførst må jeg hellere sige, at jeg ikke er overvældende stærk ud i computerverdenen, så der er sikkert mange "pc-ord" ikke ikke forstår. Så skriv venligst lidt simpelt...
Min hjemmeside er bygget op over en rimelig idiotsikker skabelon fra surftown og det giver formodentlig nogle begrænsninger. Fordelen er, at jeg selv kan ændre i den, uden de store problemer.
Jeg vil gerne have almen feedback på hjemmesiden, - fortæl hvad I ser. Hvad der virker og hvad der ikke virker.
Jeg har egentlig planer om at lave nogle ændringer. Især tænker jeg på at ændre hovedmenuen (hedder det det? jeg tænker på de knapper for oven), så det er mere opdelt i tilbud til private og tilbud til virksomheder. Jeg har et billede af at det vil virke mere proffessionelt.
Hvad siger I, har I nogle gode ideer eller forslag til ændringer?
Først har du en rigtig høj "grå" top, hvor der står skou coaching. og såhar du en høj blå tophvor der står skou coaching. Alt dette gør virkelig dit indhold fjern, for mig.
det ligger meget meget nede i bunden.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
. Dertil ser hele siden meget 90'er agtig ud. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det bedre, men det ligner ikke en side hvor man kan købe eller bestille noget af kvalitet, om det så er coaching eller hvad det er.
Det er ikke for at være hård, men jeg syntes hvertfald at du burde investere de 2-4000 kr. det koster at få en hjemmeside og så få en ordentlig en.
Du er god til at dele teksten op i små blokke på siderne, det er et stort plus. Dog skal du passe på med at linjerne ikke bliver alt for lange. Designet er lavet sig det strækker sig på en stor skærm, og fylder det hele. Dermed får du desværre også nogle alt for lange linjer der kan være svært at læse.
Og så skal du lige blive enig med dig selv, om der efter overskrifterne skal være et eller to linjeskift, men det er jo småting :o)