Jeg ville vælge at "peppe" siden op med nogle friske farver, som det første.
Dernæst ville jeg vælge en anden skrifttype, da den der er nu er træls for øjnene at læse.
Udover det, ville jeg også forsøge at skabe en større ensformighed siderne imellem, således at designet på nyhedsbrevs-tilmeldingen ikke ændrer sig. Samtidig er det også en forvirrende navigations-struktur der er på siden, med en menu ude til venstre.
Nu har jeg også lige kigget på din side og jeg syns den er kedelig, jeg havde forventet noget mere "festligt" fra et eventbureau. Din slider køre alt for hurtigt og "grafikken" i selve dine slides kunne også gøres bedre. Jeg vil give Anders Helbo ret i at der mangler, en "call-to-action" knap på forsiden.
Jeg har prøve at give min hjemmeside et professionelt luk og se de fleste eventbureau også har gjordt det sammen... men det kunne være jeg skulle gå en mere farige vej med min hjemmeside... lidt i stil med http://www.himmelstrupbooking.dk/
Mange stavefejl og dårlige formuleringer virker ret amatøragtigt. Et enkelt eksempel: Nyhedesbrev. Er det med vilje, at telefonen på forsiden står på hovedet?
Amatøragtigt? Okay.. Hver sin mening. Jeg vil derfor gerne oplyse dig om at, jeg i tirsdag modtog en meget seriøs ansøgning, fra en ung kvinde en med bacheor i dansk. Hvis en ung kvinde med en bachelor i dansk, ønsker et job hos mig, så kan jeg ikke genkende din udmelding om at, min "formulering virker ret amatøragtigt". Ja det er helt bevist at telefonen vender på hovedet.
Baggrunden på din side er utrolig irriterende for øjnene synes jeg. Jeg ville lave en lysgrå baggrund, hvis det altså skal være noget.
Teksten på din hjemmeside er af en, ikke særlig køn font type. Prøv eventuelt Helvetica Neue. Eller en anden der ikke er så kantet og grim.
Jeg synes designet virker en smule "tørt". Jeg ser et bookingbureau's hjemmeside sagtens kan have nogle sjove farver og ikke bare grå på gråt.
Prøv eventuelt at få noget inspiration hos dine konkurrenter.
Om det er nemt at booke?
Nej, det synes jeg ikke. Jeg synes du burde have et menupunkt: "Book her" eller sådan noget. Jeg tror ikke folk ville gå helevejen ind på et event også booke det den vej.
Hej Sebastian
Du skriver designet virker en smule "tørt" kan du beskrive hvad der gør det "tørt" - for jeg har netop lad mig inspirerende af ander booking og eventssite... og de fleste ser næsten også sådan ud som min gør... Tag nu: http://www.tajmer.dk/ eller nkmusik.dk.... Derudover skrive du nogle sjove farver... har du nogle forslag?
Jeg ville vælge at "peppe" siden op med nogle friske farver, som det første.
Dernæst ville jeg vælge en anden skrifttype, da den der er nu er træls for øjnene at læse.
Udover det, ville jeg også forsøge at skabe en større ensformighed siderne imellem, således at designet på nyhedsbrevs-tilmeldingen ikke ændrer sig. Samtidig er det også en forvirrende navigations-struktur der er på siden, med en menu ude til venstre.
Der er generelt meget at tage fat på.
Og så husk da lige nogle sociale medier :)
Mvh. Emil.
Hej Emil
Der rigtig mange som har nævnt det med skrifttypen, så den bliver helt klar rette.
Derudover kan jeg godt se hvad du mener med nyhedsbrev,,, det virker lidt underligt at den skiter...
Du skriver at det er forvirrende navigations-struktur der er på siden, med en menu ude til venstre - kan du uddybe det og hvorfor?
Jeg har prøve at give min hjemmeside et professionelt luk og se de fleste eventbureau også har gjordt det sammen... men det kunne være jeg skulle gå en mere farige vej med min hjemmeside... lidt i stil med http://www.himmelstrupbooking.dk/
Kunne være et godt eksempel, den ligner lidt mere hvad jeg forventer når jeg besøger et eventbureau, det er bedre at skille sig ud end at ligne alle de andre
Kunne være et godt eksempel, den ligner lidt mere hvad jeg forventer når jeg besøger et eventbureau, det er bedre at skille sig ud end at ligne alle de andre
Du skriver at det er forvirrende navigations-struktur der er på siden, med en menu ude til venstre - kan du uddybe det og hvorfor?
Jeg ville foretrække at al navigation foregik gennem én menu, således at der "menuen" ude til venstre ikke skifter højde og bredde hele tiden...Igen er det med det formål at skabe større ensformighed.
- Mht. de sociale medier, så er det fordi jeg sidder med en ret stor skærm, og simpelthen ikke har lagt mærke til dem..Beklager :)
Det første indtryk når jeg kommer ind på din side er egentlig ret god. Jeg kan godt lide toppen af siden.
Det er når man scroller ned, at det det måske bliver lidt "tørt". Ud over at bookingknappen måske skal fremhæves lidt (Den springer ikke lige i øjnene), så tror jeg at det er opremsningen, der ser lidt kedelig ud, i forhold til toppen, der jo sådan set har massere af liv og farver.
Teksten på midten af siden ser lidt hjemmelavet ud. Det er skide svært at få en hjemmeside til at sidde lige i skabet, men hvis jeg var dig, var det noget jeg ville kigge lidt på.