Jeg søger lidt viden omkring fradrag til befordring som selvstændig. Så kom med jeres bedste bud omkring nedenstående eksempel. Firmaet jeg ejer med 1 anden tilbyder konsulent arbejde indenfor projektledelse, og vi har som mange andre i Danmark travlt. Modsat normalt har vi nu fået en kunde i København, som har hyret mig som konsulent i 6 mdr. Skal her siges at firmaet er placeret i Aalborg. Spørgsmålet går så på hvad er bedst når det kommer til fradrag ved befordring. Som sagt er kunden placeret i København og vi har firma i Aalborg, hvilket jo er langt fra hinanden. Som jeg har forstået giver dette mig forskellige muligheder men hvilken en er bedst.
Skulle der være andre muligheder som måske er bedre så fortæl endelig om dem for jeg kender dem ikke. Hvad mener I ville være det bedste at gøre for at opnå størst mulig udnyttelse af de penge, som tjenes i København. MVH. Bjørn :) |
Det kommer helt an på hvilke og hvor store omkostninger der er tale om.
Det du kan trække fra på din selvangivelse hvis du selv betaler din kost er 429 kr. og din logi 184 kr.
Ved kørsel frem og tilbage vil jeg tage befordringsgodtgørelse på 3,35 pr. km de første 20.000 km.