Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du på Twitter? Bliv føjet til Amino-listen her

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdateret. Jeg vil helst have fat i folks personlige Twitter-profiler, der er tit for meget tilbudspam på deciderede virksomhedsprofiler.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@jeppebladt

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@AllanDanielsen

Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé. 

Ich bin @hrfons 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg vil bede jer om at sende info til trådstarter i en privat besked.

Tråde med "Synes om", "Like", "Stem på mig" og lignende skaber ikke værdi i debatten og støjer for meget, det bliver en endeløs tråd uden egentlig værdi.

De bidrager ikke rigtigt med noget til iværksætteriet eller Aminos brugere.

Som med alle lignende tråde bliver den derfor låst, hvis den fortsat udvikler sig i den retning.

De bedste hilsner
/Brian
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:

Hej alle

Jeg vil bede jer om at sende info til trådstarter i en privat besked.

Tråde med "Synes om", "Like", "Stem på mig" og lignende skaber ikke værdi i debatten og støjer for meget, det bliver en endeløs tråd uden egentlig værdi.

De bidrager ikke rigtigt med noget til iværksætteriet eller Aminos brugere.

Som med alle lignende tråde bliver den derfor låst, hvis den fortsat udvikler sig i den retning.

De bedste hilsner
/Brian

Vi er i gang med at lave en oversigt over Amino-iværksættere på Twitter. Der må være andre indlæg på det her forum, der "støjer" mere. Det er selvfølgelig fint nok, at du ikke kan se nogen værdi i, at vi hjælper ildsjæle med at finde andre ildsjæle på Twitter, men jeg kan virkelig ikke se problemet. Det kan du, og du er moderator, så derfor overgiver jeg mig selvfølgelig.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da en absolut træls udmelding at komme med. Er hele idéen med Amino ikke at hjælpe hinanden? Hvorfor støjer det, at Ulrik hjælper iværksættere, nye som gamle, med at finde ligesindet på Twitter? Der er så mange andre ligegyldige indlæg her på Amino, som får lov at leve i bedste velgående. Synes, I skal overveje at bruge jeres tid og "magt" her på Amino på noget mere fornuftigt end at dræbe en tråd som denne, der egentlig blot har til formål at udvide folks netværk på et socialt medie

@Ulrik, det vil være fedt, hvis du vil tilføje mig til listen: @chrillesjohnsen :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ulrik

BZR:
Vi er i gang med at lave en oversigt over Amino-iværksættere på Twitter.

Det er et rigtig fint initiativ.

BZR:
Der må være andre indlæg på det her forum, der "støjer" mere. Det er selvfølgelig fint nok, at du ikke kan se nogen værdi i, at vi hjælper ildsjæle med at finde andre ildsjæle på Twitter, men jeg kan virkelig ikke se problemet

Det er en kendt sag at indlæg med indhold som "send en mail", "jeg har sendt en mail", "Så er der stemt" osv. ikke er velkomne på Amino. Der er ikke noget værdi for andre i at læse beskeder, der i bund og grund kun henvender sig til en enkelt modtager.

Det samme med de indlæg i denne tråd, der udelukkende indeholder navnet på en twitterprofil.

BZR:
Det kan du, og du er moderator,

Jeg ser ikke noget problem i denne tråd, eller emnet, jeg beder jer bare om at undlade alle de "intetsigende" indlæg, så debatten ikke drukner i dem, ganske som vi "plejer" her på Amino.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Christian Johnsen:
Er hele idéen med Amino ikke at hjælpe hinanden? Hvorfor støjer det, at Ulrik hjælper iværksættere, nye som gamle, med at finde ligesindet på Twitter?

Lige netop, ideen er at hjælpe hinanden - men der er ikke meget hjælp at hente i et indlæg hvor der kun står navnet på en twitter-profil. Du kan jo se alle der er tilmeldt listen hvis du klikker på linket i starten af tråden.

Christian Johnsen:
end at dræbe en tråd som denne

I mine øjne bliver tråden netop dræbt, hvis der kun er indholdsløse indlæg.

Christian Johnsen:
Der er så mange andre ligegyldige indlæg her på Amino, som får lov at leve i bedste velgående

Hvis du mener det, så er du velkommen til at anmelde indlæggende, så kigger vi på dem og ser om de overholder Aminos retningslinier.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)