Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nybegynder på dette område.

jeg har lavet en hjemmeside for en forening. Havde den oppe og køre, men så ville jeg rette noget i et galleri og uploade igen. Så gik det galt kom til at slette images mappen. så har lavet en ny mappe. men kan kun få forsiden til at kører resten melder fejl. er der noget jeg mangler. jeg har webhotel ved surftown.

håber i kan hjælpe

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  ConSolutions ApS Skrevet kl. 21:15

Hvis du starter med at sende et link til siden, så vi kan se hvilken fejl der kommer, vil vi have lidt bedre forudsætninger for at hjælpe dig. :)

Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 21:26
Tilmeldt 3. Jan 13
Fra  ConSolutions ApS Skrevet kl. 21:31

Jeg tror din browser har cachet forsiden, for hjemmesiden virker slet ikke hos mig. Jeg vil anbefale dig at få nogen til at kigge på det. Spørg evt. udbyderen af dit webhotel om de har en backup af dine filer.

Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 22:50

hej igen

har den oppe at kører igen, men kan ikke få billederne i den ene galleri til at virke vil i prøve at se på om der er noget oplagt forkert. og ellers vil jeg gerne høre jeres mennig om siden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 22:57

Jeg vil gerne se dine koder hvis det er, send gerne til dv@chimp.eu ;)

Tilmeldt 3. Jan 13
Fra  ConSolutions ApS Skrevet kl. 22:58

Siden kan ikke finde mappen "Images". Sørg for, at den ligger i hovedmappen for hjemmesiden. 

Når det er sagt, så synes jeg at du bør overveje en anden skrifttype. Comic Sans virker bedst til invitationer til børnefødselsdage. :)  Du bør også overveje et andet farveskema end grå og lyseblå. Prøv at finde noget inspiration hos andre hjemmesider, som du synes er flotte.

Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 23:12

hej

du skriver at den ikke kan finde mappen "images" men billederne i 4-5 kolonne ligger i samme mappe. så hvad mener du.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:21

Hos mig kan jeg slet ikke se nogen billeder på siden.. bare lige lidt info, køre den chrome..  :D

Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 23:40

Nej det det tror jeg ikke. Da jeg plejer at bruge Explorer. Men tak for beskeden.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)