Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerne til gode indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set en række gode indlæg herinde over tid, som fortjener gode stjerner. Problemet er, at jeg ikke kan se hvordan jeg giver dem. Jeg er klar over jeg har et behov for briller uden at ville indrømme det, så kan i hjælpe mig hvordan.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:59

Hej Morten,

Så vidt jeg har forstået, så kræver det at man har været aktiv medlem i en periode og skrevet en masse indlæg - indlæg som folk har sat pris på "stjerner". Eller også skal man være plus medlem - hvilket du jo er... :) så du burde i princippet have mulighed for at give stjerner allerede nu...

- Måske du lige skulle sende en mail til en supporter?

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 20:01

Må skal du have udfyldt din profil til de der 80%? Kan se den kun er udfyldt 10%, og jeg mener der er en række funktioner der først bliver aktiveret efter du har udfyldt din profil tilstrækkeligt.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:07
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:02

Tak for svar :-). Har været medlem et par år og plus medlem over et år. Har 429 point, så det er alt ok. Hvis kravet et at min profil skal være udfyldt med f.eks 80 % er det ulogisk.
Jeg vil gerne høre admin her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)