Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og udbytte

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter 6 dage som "Plusser", er det tid til at smække benene op, skænke et godt glas vin og glæde sig til hjemturen med Norwegian torsdag eftermiddag. Efter en uge i det danske (ret kolde element), med et nyt medlemskab på Amino og lancering af (sæføli) verdens bedste app for mindre virksomheder, så må man lige tænke - hvad fanden skete der lige her? Havde i forvejen 2 bestillinger på elite-pakken, og to af de små, så det var jo bare at gå i krig. Ind i mellem tid til at kigge lidt rundt omkring. Ringe til ca. 50 på en liste, lavet ud fra en lokalavis, tage ind forbi 20 butikker med visitkort og husk mig nu, dyrke en lousy hjemmeside med det nyeste - godt det ikke er den der skal sælge, og sidst men ikke mindst - dyrke lidt Amino.

Bloggere og lokkere!
Ja, mit første indtryk var lige ud. En masse indlæg - ment som blogs, gode meninger, svar fra vidende øvede til søgende iværksættere og meget mere. For vildt, tænker jeg. Endelig. Så findes der en gud - alligevel. En strøm af delende, vidende, tænkende og engagerede Aminoer som virkelig lever sig ind i tanken og meningen. At give lidt videre. Og jeg har virkelig mødt/fulgt en del herinde. Fru Hartmann som et eksempel. Ready and steady. Et godt forbillede på grundtanken. I modsætning til en bunke søgende, agerende, famlende, snydende, hemmelige, pm-agtige, sælgende, provokerende, under dække af-agtige, og underground-sælgende individer. Tirsdag - altså i går var slemmest. Der oplevede jeg to gutter som forsøgte at tale en business op på en tråd. Tænk sig at gutten på 1 time fik ordnet 4 gange 10 tekster til skrivning. Fuck man. Jeg har skrevet pressemeddelelser, tekster for borgmestre og direktører - og jeg er ikke så ringe endda, men 40 tekster - så er der job til en uge eller to. Samtidig ved jeg at der sidder seriøse freelancere, journalistuddannede med 10 års erfaring med mere, som bare må se til at sådan noget kan foregå. Ja, jeg er speachless.

Amino har givet mig føling med hvad der rør sig, hvad der sker på business-området i mange henseender, og når jeg regner og summer op, så har det været godt selskab. Men Amino. Stram op! Der er ingen, der gider useriøst og ligegyldigt fyld. Opkræv en startpris og signalér over for omverdenen at I virkelig ikke gider MLM-reklamer, useriøse tråde, der kun handler om at sælge varer, produkter eller koncepter, som ofter ikke har gang på jord. Please. Det handler om at stå ved sig selv. Sit produkt og alt det som I gerne ville fra starten. Giv ikke køb på det!

Nu venter rødvinen og skamlen. Den lousy hjemmeside fik lidt mere trafik. Det var vist ikke den der solgte apps. Men det vidste vi godt. Det gjorde turen i byen. ca. 20 besøg - 4 apps bestilt. Godt at man bare kan nøjes med en tur i byen og knalde et par salg af.

Tak til Amino - for at I er der. Tak for mange af jeres stjerner. Tak til unge Mads, Fru Hartmann, Hr. Bech og mange mange andre. Giv den gas og husk på at give det igen, som du fik. Jeg tænker, at jeg nok ikke kan undvære lige at komme forbi. Som Plusser.

Hoi en veel succes in de Toekomst.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg set to indlæg fra dig. Du er lige startet som bruger af Amino og er tilsyneladende også Plus medlem.

De to indlæg du har skrevet har en meget negativ ordlyd overfor Amino og dets brugere.

Synes du ikke lige at du skal stilke fingeren lidt længere ned i jorden, før du udtaler dig negativt om Danmarks bedste iværksætter portal?

Det er ikke tilladt at give tilbud i tråde, derfor har man PM til den slags.

Jeg har været plus medlem i over et år og jeg har aldrig modtaget suspekte mails fra nogen.

Det kan jo tænkes at du på en måde selv er skyld i de mails eller måske har misforstået systemet...

Held og lykke med at få et bedre indtryk af Amino fremover og husk at det heller ikke er tilladt at nævne virksomheder ved navn i negativt betonede tråde.

Personligt synes jeg heller ikke at man burde nævne andre personer ved navn i det hele taget.

Vh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)