Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for vedligeholdelse af fysik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har et enkeltmandsfirma, hvor jeg lever af at undervise i akrobatik og anden sport - give workshops, kurser og undervisning. Kan jeg så trække mine månedlige omkostninger fra, til min egen træning? Det er vedligeholdelse af min fysik og teknik, som gør at jeg kan blive ved med at undervise.

Jeg håber der er nogle kloge hoveder derude, som ved lidt om dette, for jeg har ikke kunne finde det hos skat nogen steder.

På forhånd tak,

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13

Nej denne ville jeg opgive - du må forventes at holde dig i form til jobbet selv - Egentlig udbygning af en eksisterende uddannelse ja - men det ville selve det at vedligeholde fysik og træning aldrig komme ind under. Det er aldrig forbudt at høre skat om bindende svar, som koster 300 eller 350 kr som jeg husker det

Mange ville sikkert kunne sige, at jeg kan ikke være brolægger uden fysisk træning og massage osv men generelt nix

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 2860 Søborg, København
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:50

Hej,

Sangtimer, der bliver købt i dette øjemed kan vel godt trækkes fra? Og hvad skal man kalde kontoen?

mvh

Maria

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:40

Har du en egentlig uddannelse som proff sanger og kurset er nødvendig vedligeholdelse for at sikre din indtægt ja - ellers ikke.

Kun vedligeholdelse af en konkret uddannelse som er nødvendig for at drive virksomheden - ikke nogen form for uddannelse som ikke er vedligehold af en eksisterende uddannelse desværre. Skal være ret konkret uddannelse der vedligeholdes.

Det er et punkt skat er ret strikse med. En proff fodboldspiller har ikke bare fradrag for ekstra fittness en der ordner hår har ikke fradrag for manikure kursus, Det kan sagtens hjælpe hendes forretning men er ikke vedligeholdelse af den oprindelige uddannelse

(med det efternavn- har du så familie med sommerhus ved Holløselund Big Smile)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)