Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger min forside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i gennem tiden mest brugt tid på at lave funktionalitet til hvemkommer.dk, men nu har jeg igen forsøgt at lave en attraktiv forside der forklarer og sælger konceptet.

Hvad siger i, dur den? - er det til at forstå hvad det går ud på og er den attraktiv?

www.hvemkommer.dk 

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:21

jarret:
Hvad siger i, dur den? - er det til at forstå hvad det går ud på og er den attraktiv?

Nu tog jeg lige "jeg-forstår-intet" brillerne på.

Når jeg kommer ind på din side, er jeg egentlig i tvivl om hvad det er du laver? Er det en kalender? Et bookingsystem?
Det kunne godt være mere tydeligt. Specielt hvis du kan beskrive det med billeder. 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:07

I det jeg kommer ind på siden, har jeg svært ved at se hvad den handler om. Så det er helt klart noget der kan gøres noget ved. Udover det, så vil jeg også smide lidt farve på dine "Call to action" knapper på siden. De er meget gemte. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:16

Hej.

Dit banner passer ikke til siden. Det skal jo helst fortælle lidt om hvad siden står for. Og så undrer det mig lidt at du ingen reklamer har på siden ?. Tjener du ingenting på den side ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:20

Kære Jarret

Facebook må være en stor konkurrent til dit produkt. Overvej om der leveres nok value?

Håber det er okay at jeg er ærlig=? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Gør din køb-knap mere tydelig. Et hurtigt eksempel:

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 19:15

Jeg mangler en sigende overskrift, der fortæller hvad jeg kan bruge din hjemmeside til. Jeg gætter på det er et booking/møde/fest/kalender-agtig ting du har, men hvis det var mig ville jeg beskrive det kort og præcist i en overskrift.

Ellers fin og overskuelig. 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:14

Hej Kristian,

Hvem kommer? Smile Det ved jeg sørme ikke... Jeg kiggede lidt rundt inde på forsiden, og kunne efter 2-3 minutter ikke finde ud af hvad siden gik ud på? Hvad betyder hvem kommer event? Smile

Hilsen Jane

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:41

Hej Kristian

Det er et fint koncept - fandt jeg ud af efter 5 minutter, hvilket er alt for langt tid... Det meste er vist skrevet, og jeg tror du er faldet i den fælde, hvor du ved hvad det går ud på og derfor ikke får beskrevet det godt nok. Tag de naive briller på, hvor du forestiller dig, at du intet ved.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 12:18

Hej 

Tak de gode konstruktive input. Budskabet er vist ret klart :)

siden er startet viralt med "min ven har anbefalet" eller "jeg har selv været inviteret, nu prøver jeg" og derfor har jeg antaget en helt elementær koncept forståelse - hvilket sikkert har hæmmet udbredelsen.

Men nu hvor jeg prøver at kommer videre og bruger lidt penge ad words er det vist tid til at få rettet op på det, så TAK!

Så i (læs mere) muligheden. Og hvis gave de artikler jeg har indsat bedre forståelse? (det er jo nok alt for sent at budskabet bliver klart halvt nede i en artikel.) men så i den?

mth Facebook, er det ikke den største udfordring, ikke i forhold til min nuværende målgruppe.

Og i forhold til businees model så er det stadig et hobby projekt, men jeg håber da, og har et par planer :). (arbejder fuld tid som Solution Architect i danske bank)

Jeg har lige satset lidt ad words penge på www.up4this.com

og launcher snart www.werkommt.com  og senere quienviene.es og så skal der sættes noget affiliate op... 

Råd, ideer og feedback generelt har stor interesse etc til opstart i tyskland.

Tak for hjælpen, vh Kristian

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)