Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbler til mit nye kontor

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kom mange ting i spil her, selvfølgelig specielt for Hr. Boysen, men også for Aminoerne og for Lomax :)

Det koster ikke noget at spørge, der kommer som regel kun 1 af 3 ting ud af det: Et nej, ingenting eller et ja.

Hr. Boysen skød papegøjen ved at fremlægge et rimeligt problem for iværksætteren, og fik et Ja ud af det.

Lomax skød papegøjen ved at få sendt mange budskaber ud sammen med en gratis demo kontorstol, specielt elsker jeg budskabet at flid/held også bekønnes, men de andre 500 budskaber der kom igennem den ene gode gerning var utroligt velplacerede herinde på Amino.

Og så guldbudskabet til Aminoerne herinde, prøv.. Uden at skal gøre mig alt for klog på det, så er jeg sikker på at selv Hr. Thorborg prøvede 50 gange før han nåede i første delmål.

Jeg er lidt mere priviligeret/heldig, jeg læste samme Hr. Thorborgs guldkorn, endte herinde og ca. ved svar nummer 14 fik jeg kontakt til min "Lomax"..

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God stil af jer Lomax! Klapsalve her fra! Yes

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. hævesænkeborde så er jeg selv stor fan af at købe et billigt bord i den blå avis, og så smutte i IKEA efter en ny bordplade, så har du noget der ligner et nyt bord for max 1500kr :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fedt at se at du får dig et fedt kontor, Boysen. Det er også fortjent, for du er sgu nok en af Amino's største fightere!

Så vidt jeg husker har du vist haft et par benspænd undervejs, men klør stadig på. Så godt at du er nået dertil, hvor du er klar til at rykke "hjemmefra" :-)

Hilsen Carsten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit indlæg Carsten!.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen

Vi er glade for at kunne hjælpe en iværksætter. Dejligt at høre du blev glad for det.

Og tak for alle de pæne ord fra jer andre. Det sætter vi pris på.

Kan oplyse at pakken bliver sendt af sted i dag, og vi sender en lille overraskelse med :)

Med venlig hilsen
Anders Dohrn

Lomax A/S

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lomax A/S:
Vi er glade for at kunne hjælpe en iværksætter.
...... 
Lomax A/S:
og vi sender en lille overraskelse med :)

FLOT ;-) Er helt ked af, at jeg ikke efterlyste noget herinde ;-)

Men det er også en fantastisk reklameværdi for jer, som I skulle have betalt kassen for IRL - udenfor Amino. I har sikret jer, at vi alle som er herinde der har fulgt jeres gavmilde gave - husker jer positivt- selv om mange år...  Super god gerning og et super reklamefremstød - som har beriget jer og Boysen.

Igen gavmildt og FLOT 

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Nok lige sent nok hvis du allerede har bundet dig til et kontor med lange opsigelser etc.
En anden og typisk meget billigere og mere fleksibel løsning er et kontorfællesskab
Hos ordnung www.ordnung.nu er ALT - møbler, internet, mødelokaler, rengøring, alarm, etc etc inkl og man kan få en arbejdsplads helt ned til 1.400,-/mdr - hertil kommer kort binding
Så slipper man for alle investeringerne og får et kontor der spiller
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort cadeau til Lomax!

Virkelig en flot gestus!

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikea er da også værd at overveje hehe :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)