Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbler til mit nye kontor

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu helt fast hvor er det god stil... Masser af god karma på vej herfra...
Keep up the good work!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lomax A/S:

Hej Boysen

Lomax vil gerne hjælpe dig i gang, så vi sender en lækker kontorstol, samt en pakke med diverse kontorartikler (Post-it, lommeregner, omslag, clips, saks, kuglepenne mm.), kvit og frit.

Kontorstolen er en RH Activ 200 til en værdi af 2.495,00 ex moms

http://www.lomax.dk/Vare/M%C3%B8bler/Stole/Kontorstole%28grp-303%29/rh-activ-200-kontorstol-lav-ryg-medium-saede-sort%28varenr-8206517%29/

Håber du bliver glad for den. Skriv til anders.dohrn@lomax.dk hvor vi skal sende det hen.

God dag

Med venlig hilsen
Lomax A/S
www.lomax.dk

Det er bare 100 procent swag!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot, dejligt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har selv lige indrettet kontor med møbler fra IKEA - er bare SÅ tilfreds med kvalitet og udvalg... Pris bestemt ok... Hvis nogen har lyst så kig forbi Ræveholmsvej 57, 1 - 2690 Karlslunde... Vi laver it-løsninger og tryksager...

500 visitkort trykt i offset u/b til dem som kigger ind...

Ring 60143036 of aftal en tid - ses vi?

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Streetrespect herfra :)

http://brokop.com/

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Reitoft:
500 visitkort trykt i offset u/b til dem som kigger ind...

Kan godt blive lidt grøn, ved tanken om, at der er så langt fra Århus til Karlslunde - Men Tæske godt med den her gavebod Amino også er - Stor hjælpe til mange for ikke at tale om den motivation mange møder - FEDT! Yes

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lomax A/S:

Hej Boysen

Lomax vil gerne hjælpe dig i gang, så vi sender en lækker kontorstol, samt en pakke med diverse kontorartikler (Post-it, lommeregner, omslag, clips, saks, kuglepenne mm.), kvit og frit.

Kontorstolen er en RH Activ 200 til en værdi af 2.495,00 ex moms

http://www.lomax.dk/Vare/M%C3%B8bler/Stole/Kontorstole%28grp-303%29/rh-activ-200-kontorstol-lav-ryg-medium-saede-sort%28varenr-8206517%29/

Håber du bliver glad for den. Skriv til anders.dohrn@lomax.dk hvor vi skal sende det hen.

God dag

Med venlig hilsen
Lomax A/S
www.lomax.dk

Kære Lomax

Først faldt jeg ned af den køkkenstolen jeg sidder på herhjemme, og nu sidder jeg bare total mundlam, og føler mig som en af de heldigste aminoér der findes.

Tusind, tusind tak, hvor kan jeg ikke sige ord nok, der beskriver hvor glad jeg er for det i giver mig, og som er med til at jeg kan få opfyldt mine drømme.
Nu er der vist ingen tvivl om hvor min nye virksomhed skal have sine kontorartikler.

Jeg smider lige nogle billeder når jeg er flyttet ind, så I kan se de gode rammer jeg sætter stolen i.

Tak for alle indlæggene, jeg har været på genbrug i dag og fundet en masse fede møbler, også er der faktisk en anden aminoér der hjælper mig med et hæve sænke bord til ... ja næsten ingen penge.

Fantastisk dag :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
også er der faktisk en anden aminoér der hjælper mig med et hæve sænke bord til ... ja næsten ingen penge.

Hej Boysen,

Jeg er rigtig ked af, hvis du har misforstået mit indlæg. - og bare  for at sikre mig det - vil jeg lige præcisere, hvad jeg mente med mit tidligere indlæg her i tråden . Jeg SÆLGER altså ikke mit bord, men jeg fortalte dig bare, at jeg har været nede i den lokale møbelgenbrugsbutik, hvor jeg havde fundet mig et hæve/sænke bord til 500,- inkl. levering, da det kunne være en idé for dig at gå i genbrugsbutikker og finde dine møbler.

Jeg er super glad for mit bord - og det eneste jeg kan arbejde ved, da jeg har en "begyndende" diskusprolaps som gør, at jeg ikke kan sidde ned i længere tid ad gangen.

- Jeg er virkelig ked af, hvis du har misforstået mit indlæg.

MVH Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Hi Lene, nej jeg misforstod ikke, det var en anden amino, ikke dig. Han ringede og hav et knald tilbud :)

Ang. genbrug er det en fantastisk måde at komme i gang på... fandt en masse reoler og opbevaringsskabe, skønt.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pyha, så er jeg glad ;-) Super elsker at udnytte de ressourcer som allerede er - og ikke altid ny-fabrikat - Bæredygtighed og miljø -det er vejen frem, hvis vi skal efterlade noget til vores børn ;-) Nå ja, så er det også kvali-vare og en gang maling kan gøre en verden til forskel.

God vind med dit kontor ;-)

/Lene 

/ L. B.H.B.S.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)