Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside til udlejning - Amino feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har nu fået vores nye hjemmeside op at køre med online booking og online betaling. Jeg er super glad for det nye design og det et kæmpe løft i forhold til det gamle. Jeg vil dog gerne have noget feedback fra jer aminoer, så den kan blive endnu bedre. 

Vi får i næste uge en artikel i vores lokale avis til omdeling hos 30.000 hustande, så jeg arbejder på højtryk for at få den så god som mulig til da. 

Jeg ser super meget frem til at høre fra jer. 

Mvh Karsten Bentley Sørensen

www.legeglad.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:45

Hej Karsten

Jeg er en kæmpe fan af simple hjemmesider, hvilket din klarer meget godt.
Den virker dog en smule kedelig og lidt ufærdig.

Jeg savner et favicon og lidt flere livlige farver.
Eventuelt nogle bulletpoints i en blikfangende farve på dine keypoints på forsiden.

Min første tanke ved din side var, at dit domæne misviste mig fuldstændigt. Legeglad.dk - så tænker jeg legetøj, børneting eller events.
Ikke et mobilt badeværelse og tagbokse. :)

Jeg får en grafik-fejl i form af at dine betalingsmuligheder går ud over boksen på forsiden. Jeg sidder på en 1280*720 opløsning på min bærbar.

Lækkert design og funktionalitet ved din online booking!

En mindre detalje men jeg synes godt, at du kunne udfylde din "Om legeglad.dk" lidt mere med, hvem der står bag - gerne billeder af staben og måske en lille beskrivelse af individet.

Jeg håber, at du kan bruge mine tanker. :)

Rigtig god vind her fra!

//Casper

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 13:05

Studser over navnet. Jeg troede umiddelbart det var en stavefejl i domænet - Hvad er meningen med navnet? :)

Fin side, nem og overskuelig - og nogle rigtig gode priser. 

Hvis muligt ville jeg nok ændre teksten på booking siden til dansk. "Available", "Details" og "Book now". På samme måde under "Details" er alt på engelsk. Det er lige meget for mig, men jeg bliver en smule mistroisk og en del mennesker forstår ikke engelsk. 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:08

Hej Karsten,

Jeg synes at dit logo trænger til en overhaling i forhold til resten af hjemmesiden? Smile Også savner jeg en boks under kreditkortene nede i højre hjørne.

Hilsen Jane

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)