Hej Aminoer. Jeg har nu fået vores nye hjemmeside op at køre med online booking og online betaling. Jeg er super glad for det nye design og det et kæmpe løft i forhold til det gamle. Jeg vil dog gerne have noget feedback fra jer aminoer, så den kan blive endnu bedre. Vi får i næste uge en artikel i vores lokale avis til omdeling hos 30.000 hustande, så jeg arbejder på højtryk for at få den så god som mulig til da. Jeg ser super meget frem til at høre fra jer. Mvh Karsten Bentley Sørensen |
Hej Karsten
Jeg er en kæmpe fan af simple hjemmesider, hvilket din klarer meget godt.
Den virker dog en smule kedelig og lidt ufærdig.
Jeg savner et favicon og lidt flere livlige farver.
Eventuelt nogle bulletpoints i en blikfangende farve på dine keypoints på forsiden.
Min første tanke ved din side var, at dit domæne misviste mig fuldstændigt. Legeglad.dk - så tænker jeg legetøj, børneting eller events.
Ikke et mobilt badeværelse og tagbokse. :)
Jeg får en grafik-fejl i form af at dine betalingsmuligheder går ud over boksen på forsiden. Jeg sidder på en 1280*720 opløsning på min bærbar.
Lækkert design og funktionalitet ved din online booking!
En mindre detalje men jeg synes godt, at du kunne udfylde din "Om legeglad.dk" lidt mere med, hvem der står bag - gerne billeder af staben og måske en lille beskrivelse af individet.
Jeg håber, at du kan bruge mine tanker. :)
Rigtig god vind her fra!
//Casper