Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farver og andet godt i søgeresultaterne

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:38

Mener du problemet med ens titler eller den grønt fremhævede Url ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:43

Han mener at de URLs som Google har indekseret ikke skal være indekseret og hvordan han undgår det.

Har desværre ikke den store erfaring med WordPress, så har ikke et kvalificeret bud.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:48

Hej Thomas,

Det er i dit kontrolpanel, under SEO > Titles & Metas.

Der finder du den relevante type, som du vil redigere i. Dine farver er højst sandsynligt gemt under "Taxonomies" - hvor du så kan finde "Farver" og alle de andre ting du nu bruger som attribut/variant på din shop.

Hak af i boksen: "noindex, follow" - så fortæller du Google (og andre søgemaskiner) at du ikke vil have de forskellige varianter indekseret - men kun selve kategorisiden og dine produkter.

Pas på, når du leger med noindex, follow - hvis du ikke har 100 % styr på det, kan du gøre mere skade end gavn.

Men pæn shop du har dig - hvilket tema kører du med?

Kasper.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:41

Se det er også det jeg har gjort og der for jeg ikke fatter hvorfor google finder siderne ! 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:56

Hej Thomas,

Umiddelbart kan jeg ikke se, at det skulle være sat til med noindex, follow. Så er det nok ikke det rigtige sted du i hvert fald har "hakket af".

Hvis du ser i din kildekode, og søger efter "noindex" - så finder den intet. Heller ikke hvis du søger efter "follow". Altså, jo - den finder "noget" men ikke det rigtige. Mere om det til slut i dette indlæg!

Hvis du sammenligner med http://www.empiresko.dk/farve/lysebla/ - så kan du se det meta-tag som er indsat efter at have hakket af i SEO:

"<meta name="robots" content="noindex,follow"/>"

Nå - men jeg sagde at jeg ville vende tilbage til det med at der i din kildekode er angivet "noget" med follow.. Og det er denne linje jeg tænker på:

<a href="http://shop.kostplanen.dk/butik/geyser/g21002/" rel="nofollow" data-product_id="293" data-product_sku="G21002" class=" button product_type_variable">Vælg indstillinger</a>

Du har - internt på din egen side - lagt et nofollow-link ind, til et produkt på din egen side. Det er altså fy-fy. " title="Se Thomas Rosentand fortælle om nofollow på interne links her." target="_blank">Se Thomas Rosentand fortælle om nofollow på interne links her.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:07

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:18

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:46

hee nå min fejl med de tags :=) det var fordi jeg ikke normalt bruger tags til både produkter og indlæg

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:55

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)