Mener du problemet med ens titler eller den grønt fremhævede Url ?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det er i dit kontrolpanel, under SEO > Titles & Metas.
Der finder du den relevante type, som du vil redigere i. Dine farver er højst sandsynligt gemt under "Taxonomies" - hvor du så kan finde "Farver" og alle de andre ting du nu bruger som attribut/variant på din shop.
Hak af i boksen: "noindex, follow" - så fortæller du Google (og andre søgemaskiner) at du ikke vil have de forskellige varianter indekseret - men kun selve kategorisiden og dine produkter.
Pas på, når du leger med noindex, follow - hvis du ikke har 100 % styr på det, kan du gøre mere skade end gavn.
Men pæn shop du har dig - hvilket tema kører du med?
Umiddelbart kan jeg ikke se, at det skulle være sat til med noindex, follow. Så er det nok ikke det rigtige sted du i hvert fald har "hakket af".
Hvis du ser i din kildekode, og søger efter "noindex" - så finder den intet. Heller ikke hvis du søger efter "follow". Altså, jo - den finder "noget" men ikke det rigtige. Mere om det til slut i dette indlæg!
Hvis du sammenligner med http://www.empiresko.dk/farve/lysebla/ - så kan du se det meta-tag som er indsat efter at have hakket af i SEO:
"<meta name="robots" content="noindex,follow"/>"
Nå - men jeg sagde at jeg ville vende tilbage til det med at der i din kildekode er angivet "noget" med follow.. Og det er denne linje jeg tænker på:
Du har - internt på din egen side - lagt et nofollow-link ind, til et produkt på din egen side. Det er altså fy-fy.
" title="Se Thomas Rosentand fortælle om nofollow på interne links her." target="_blank">Se Thomas Rosentand fortælle om nofollow på interne links her.
Shit den forstå jeg ikke ! :)
Findes der ikke en side hvor man kan downloade opsætningen til dette ellers så smarte wordpress seo plugin ?