Du kan læse mere om det på https://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines det kan godt lade sig at gøre. Man skal bare gøre det "klart" at man for at være med i konkurrencen ikke absolut SKAL synes godt om. Man kan godt bøje reglerne, så det lige kan gå alligevel ;) Ellers så kan du jo stille dem videre til din hjemmeside, som så har et facebooklink som du opfordrer folk til at bruge. :)
Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise
SMART! Jeg har selv tænkt over det, man kan jo fx skrive "Konkurrence: Vind en cykel - Like og del" og skrive et link til sin konkurrence app nedenunder
Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.
Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.
Folk kan ikke blive irriteret over noget, som de ikke kender... Men man udnytter folks nysgerrighed, og det er ikke det dummeste... Amino har selv startet et hemmelig event, hvor de spiller på folks nysgerrighed, og du kan jo spørge Thorborg, hvor mange tilmeldte der er allerede...
En metode jeg ved at ret mange bruger til markedsføring, er omtale på blogs. Det koster ikke andet end at udlove noget, og så gør bloggeren egentligt resten af arbejdet. :)
Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.
Folk kan ikke blive irriteret over noget, som de ikke kender... Men man udnytter folks nysgerrighed, og det er ikke det dummeste... Amino har selv startet et hemmelig event, hvor de spiller på folks nysgerrighed, og du kan jo spørge Thorborg, hvor mange tilmeldte der er allerede...
Apple er det ultimative eksempel på nysgerrighed inden lancering af et produkt.