Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - mest mulig opmærksomhed i starten

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du skal ikke hænge mig op på det, jeg har ikke sat mig 100 % ind i det endnu :) 

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiaslefevre:

Hvad mener du? Hvad skal jeg se på den tråd der har med markedsføring at gøre? Smile

I stedet for at holde det hele tæt og have en lanceringsdato, så kunne du lade dine kunder følge med i udviklingen af shoppen... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 62
Fra  GULVVARME shoppen ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SMART! Jeg har selv tænkt over det, man kan jo fx skrive "Konkurrence: Vind en cykel - Like og del" og skrive et link til sin konkurrence app nedenunder 

Gulvvarmeshoppen.com - ALT TIL GULVVARME LIGE TIL DØREN - HURTIGT OG ENKELT.

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 62
Fra  GULVVARME shoppen ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.  

Gulvvarmeshoppen.com - ALT TIL GULVVARME LIGE TIL DØREN - HURTIGT OG ENKELT.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok gøre følgende:

Sætte en counter op på siden, med tid til åbning.

Gode tilbud til de første 100 kunder, eller en anden "gulerod".

Få facebook med fra starten.

Åbningskonkurrence.

OG sørg for at have en skidegod service! - Hvis du ikke sælger noget særligt nyskabende, er det servicen du bliver bedømt på.

Sidst men ikke mindst så synes jeg du skal se denne video, fra den altid vise mand Martin Thorborg:

http://www.youtube.com/watch?v=_AzW5IwQXcY&list=UUXO1Jek4OpvGTaaUw-q1_LQ&index=3

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 62
Fra  GULVVARME shoppen ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed video og tak for det gode svar :)

Gulvvarmeshoppen.com - ALT TIL GULVVARME LIGE TIL DØREN - HURTIGT OG ENKELT.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiaslefevre:

Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.  

Folk kan ikke blive irriteret over noget, som de ikke kender... Men man udnytter folks nysgerrighed, og det er ikke det dummeste... Amino har selv startet et hemmelig event, hvor de spiller på folks nysgerrighed, og du kan jo spørge Thorborg, hvor mange tilmeldte der er allerede...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En metode jeg ved at ret mange bruger til markedsføring, er omtale på blogs. Det koster ikke andet end at udlove noget, og så gør bloggeren egentligt resten af arbejdet. :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

mathiaslefevre:

Det er bestemt en mulighed. Men kan det ikke være at kunderne bliver irriteret over ventetiden. Er det ikke lidt ligesom at sige til sine venner, at de skal komme hen til dig og få kage, men de finder så bare ud af at den ikke bagt endu, når de endelig har valgt at komme. Tænker lidt at det vil komme til at skuffe folk på et punkt.  

Folk kan ikke blive irriteret over noget, som de ikke kender... Men man udnytter folks nysgerrighed, og det er ikke det dummeste... Amino har selv startet et hemmelig event, hvor de spiller på folks nysgerrighed, og du kan jo spørge Thorborg, hvor mange tilmeldte der er allerede...

Apple er det ultimative eksempel på nysgerrighed inden lancering af et produkt.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)