Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 10 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din påstand er rigtig, har de formentlig et tilsvarende antal kunder der ikke ved hvordan en hjemmeside skal laves,- og her er jeg altså stået af ...

- Har været i en større virksomhed, hvor vi må oplevede, at hvis folk brokkede sig, var det som regel fordi de ikke gad se manualerne igennem ...

- Vi arbejder alene med virksomheder og foreninger, der har et egentlig formål med deres online aktiviteter ...

- Vi støtter dog gerne op om freelance "web-nørder" hvis vi har den fornødne tid og viden om det ...

- Vi holder os langt væk fra dem der ikke kan forstå, "at stille krav er at bestille arbejde = koster penge" ...

- og jo større webhosting firma - jo flere henvendelser får de ;-) men lad det nu være - resten er vel nærmest religion :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan: jeg bruger allerede filezilla, men det hjælper ikke på det faktum at jeg faktisk gerne vil kunne gå IND i min filemanager, efter at have uploadet filer ;) 

Så med fare for at gentage mig selv :

Jeg er ikke interesseret i one.com, jeg bliver det aldrig og jeg leder udelukkende efter noget andet. Jeg har bedt folk om at anbefale og om at knytte en kommentar til deres anbefaling, for så kan jeg danne mig et indtryk af, hvorvidt de har den viden jeg har brug for at de har, når jeg vælger.

"jeg synes det er gode, fordi jeg aldrig har haft problemer med dem" er ikke noget jeg kan bruge til andet end at sige, nå, men fint for dig.. Wink Det er de så ikke for MIG og det behov JEG har. Så denne tråd var ikke ment som en tråd hvor man kunne fortælle hvor glade man er for one. For det er jeg altså rigtigt ligeglad med Big Smile

SÅ derfor:

ANBEFAL MIG ET WEBHOTEL, eller start din egen jeg-elsker-bare-one-tråd.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Lund Pedersen:

Ser nogenlunde ok ud på webben - men er bestemt ikke billigere ...

er vel ej heller relevant, de fleste bruger 3-5000 om året på deres mobiltlf/snak, så er det vel ikke relevant om et webhotel koster 125 kr eller 300...

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere nævnt - jeg er ikke sat i verden for at forsvare one.com - og vi bruger i øvrigt flere leverandører (webhoteller), men det er jo noget helt andet.


Hvis du bruger FileZilla kan du jo "vade rundt i filer og mapper" - og via din ftp tilgå dem fra mobil/ipad etc ...

Så hvad mener du så med: "at jeg faktisk gerne vil kunne gå IND i min filemanager"

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 17:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have et webhotel der sørger for at jeg -kunden -ikke skal vide en helt masse om teknik og skal downloade diverse programmer for at få min side til at køre optimalt. Jeg burde kunne gå ind direkte fra login og ordne disse ting, som man jo kan fra mange andre hoteller -derfor skifter jeg nu til et af dem. 

The end.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lene Beck Sommer:

Pernille,

Sjovt som man ser forskelligt på det ;-)

Jeg vil ALDRIG vælge andet hotel til min hjemmeside end one.com - I starten var jeg pissed - over de problemer du beskriver med browser etc. men efter jeg installerede WP så logger jeg jo på fra admin siden på WP - og det fungerer perfekt. ;-)

/Lene

Man kan SØRME se forskelligt på det.

Jeg har anbefalet alt og alle fra ONE.COM primært af den årsag, at de sk**er på ophavsretten, er for dyre, for langsomme og kort og godt ... 5 år bagefter.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille Smile

Jeg har prøvet åndsvagt mange webhoteller inkl. Unoeuro, Webhosting, One, Surttown osv..

Jeg har fundet mig tilpas hos Meebox, pga deres venlighed og gode service, oppetider osv. Jeg har over 30 domæner hos dem, og køre ubeklageligt.

Det var mine guldkorn :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden er jeg enig med ppehrson, jeg har kun oplevet problemer med One.com.

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man desværre ikke et eneste sted fra ;-)

Det er det man betaler sig fra eller selv kan konstruere/programmere sig til - alt andet er et fata mogana - især hvis man skal have et professionelt front end ...

Men hvis man er et nøjsomt menneske, med et meget privat grundlag helt uden formål, tja så kan alt vel lade sig gøre :-)

All so The end from here ;-)

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en ejer der prøver at reklamerer !
Ingen andrer i Danmark når dem til sokkeholderene når det drejer sig om antal kunder, ingen andrer kan prale af bedrer oppe tid osv.
Mærkeligt nok lagde jeg et link ind hvor de var kåret til at være de bedste !!
Men du skal jo lave reklame for dit !!!

Side 10 ud af 11 (105 indlæg)