Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 9 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efter vores lille webgruppes mening, ingen større forskel på unoeuro og one.com - heller ikke på priserne.

Måske bortset fra at one.com formentlig hører til blandt de allerstørste udbydere, og dermed er tvunget til at være relativ seriøse :-)

De har været en af dem vi har brugt gennem mere end ti år uden større problemer.

Om man kan li' dem eller ej, beror vel egentlig på en behovs analyse :-) 



Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Lund Pedersen:
og dermed er tvunget til at være relativ seriøse

Enig, så er det man spørger sig selv

* hvorfor virker deres kontrolpanel kun med IE

* hvor er Wordpress 1 klik installationen henne?

de er år bagude med faciliteter.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Lund Pedersen:
beror vel egentlig på en behovs analyse

Behovet opstår som regel med mulighederne, f.eks kan man hos Unoeuro køre ASP.NET hvilket du ikke kan hos One.com derudover er der 1 klik af wordpress hvilket mange gerne vil have, hos webhosting.dk har du mulighed for store postkasse, flere versioner af php/mysql, automatisk backup af mysql database (den redder dig en dag), indbygget rigtig FTP klient (kræver dog Java), 1 klik wordpress osv osv.

Så sent som igår var der en på Amino der ikke kunne få sin paypal betaling til at virke mere efter One.com havde opgraderet deres servere, må bare ikke ske. One.com går skam en hård tid i møde hvilket man, for deres kunder, kan håbe giver lidt mere brugervenlighed. Så på deres EGET site at de besvarer 90.000 supporttickets om måneden, er da kun et bevis på at den er helt gal.

 

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke den rigtige, at smide den slags "skod-web-gør-det -selv-ting" over til ...

Vi tjener i perioder mange penge, ved at redde stumperne for små og mellemstore virksomheder, på at fejlrette og ikke mindst målrette disse "gør-det-selv-web" ...

Der hvor jeg kommer fra, laver man selv sine applikationer frontend- og backend, når nu man ikke er vild med MS programmerne ...

De faciliteter bruger vi slet ikke - og kan overhovedet ikke anbefale den slags ting. Men for "Hr og fru Danmark" der syntes de vil have et eller andet, der ikke nødvendigvis skal have et formål i funktion og udseende, så slipper vi jop nok ikke ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligt du har ret - men vi har dog både (lidt) asp sites og .net sider der kører upåklageligt hos one.com | tror det drejer sig om lidt pli i koderne ;-)

Ja det er skidt hvis de fejler ved opdateringerne - men hvis nu man gad se deres varslingsbrev, hvor der stor at root linket skulle tilrettes, ja så er det en operation på max fem minutter ...

Men jeg er ikke sat i verden for at forsvare one.com, men vi kan blot konstatere, at ud over unoEuro, har vi ikke mødt andre der seriøst kan være med, med mindre vi går i næste kategori, hvor der er væsentlig flere penge at arbejde med på driften af web, og andre krav til sikkerhed etc. 

Eller at man går selv i luften med webhotel - og det gør vi altså ikke ...

Fra Herning
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. mlHosting ...

Ser nogenlunde ok ud på webben - men er bestemt ikke billigere ...

Jeg bryder mig ikke om, at man ikke kan se hvem der står bag, når vi skal anbefale det til andre ...

Vores erfaring er, at folk der ikke toner rent flag, de gemmer ofte på lig i lasten eller har skjulte agendaer ...

Men et fint indlæg :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Lund Pedersen:
ja så er det en operation på max fem minutter ...

Du er forkert på den, 95% af kunderne aner ikke en dyt om hvordan de retter det mindste på deres sites, nu ved vi hvorfor de får 90.000 henvendelser om måneden.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jeg står bag ML Hosting :)

Hvis du ønsker et tilbud på webhotel kan du skrive til salg@mlhosting.nu.

Du kan også PM mig her - så strikker vi et tilbud sammen til dig.

God weekend,

Bedste hilsner,

Mark Lajer

Side 9 ud af 11 (105 indlæg)