Behovet opstår som regel med mulighederne, f.eks kan man hos Unoeuro køre ASP.NET hvilket du ikke kan hos One.com derudover er der 1 klik af wordpress hvilket mange gerne vil have, hos webhosting.dk har du mulighed for store postkasse, flere versioner af php/mysql, automatisk backup af mysql database (den redder dig en dag), indbygget rigtig FTP klient (kræver dog Java), 1 klik wordpress osv osv.
Så sent som igår var der en på Amino der ikke kunne få sin paypal betaling til at virke mere efter One.com havde opgraderet deres servere, må bare ikke ske. One.com går skam en hård tid i møde hvilket man, for deres kunder, kan håbe giver lidt mere brugervenlighed. Så på deres EGET site at de besvarer 90.000 supporttickets om måneden, er da kun et bevis på at den er helt gal.
Jeg er ikke den rigtige, at smide den slags "skod-web-gør-det -selv-ting" over til ...
Vi tjener i perioder mange penge, ved at redde stumperne for små og mellemstore virksomheder, på at fejlrette og ikke mindst målrette disse "gør-det-selv-web" ...
Der hvor jeg kommer fra, laver man selv sine applikationer frontend- og backend, når nu man ikke er vild med MS programmerne ...
De faciliteter bruger vi slet ikke - og kan overhovedet ikke anbefale den slags ting. Men for "Hr og fru Danmark" der syntes de vil have et eller andet, der ikke nødvendigvis skal have et formål i funktion og udseende, så slipper vi jop nok ikke ;-)
Muligt du har ret - men vi har dog både (lidt) asp sites og .net sider der kører upåklageligt hos one.com | tror det drejer sig om lidt pli i koderne ;-)
Ja det er skidt hvis de fejler ved opdateringerne - men hvis nu man gad se deres varslingsbrev, hvor der stor at root linket skulle tilrettes, ja så er det en operation på max fem minutter ...
Men jeg er ikke sat i verden for at forsvare one.com, men vi kan blot konstatere, at ud over unoEuro, har vi ikke mødt andre der seriøst kan være med, med mindre vi går i næste kategori, hvor der er væsentlig flere penge at arbejde med på driften af web, og andre krav til sikkerhed etc.
Eller at man går selv i luften med webhotel - og det gør vi altså ikke ...
Du er forkert på den, 95% af kunderne aner ikke en dyt om hvordan de retter det mindste på deres sites, nu ved vi hvorfor de får 90.000 henvendelser om måneden.