Jeg vil ALDRIG vælge andet hotel til min hjemmeside end one.com - I starten var jeg pissed - over de problemer du beskriver med browser etc. men efter jeg installerede WP så logger jeg jo på fra admin siden på WP - og det fungerer perfekt. ;-)
/Lene
Problemet er bare at jeg ikke kan installere noget som helst, fordi jeg ikke kan åben databasen ;) Jeg skal have noget der virker, så jeg ikke skal sidde og bruge en masse tid på selv at finde ud af ting.
At ikke have 1-click installation af Wordpress, som One.com ikke har (havde?), mener jeg er at skyde sig selv i foden, når nu 90% af alle nye websites er Wordpress og når One.com i øvrigt markedsfører sig på at være ligetil. Det spiller ikke helt for mig.
Det er jeg enig i. Nu var det så ikke et problem for mig at uploade wordpress gennem Filezilla, men One og den nyeste iMac (som er den jeg har) Taler simpelthen ikke samme sprog. Og jeg har måtte konstaterer at deres support desværre ikke ved mere end jeg selv gør, og så meget ved jeg sgu heller ikke ;) Så var det bare sidste dråbe at jeg nu åbenbart skal have IE for at kunne bruge kontrolpanelet optimalt.
at jeg nu åbenbart skal have IE for at kunne bruge kontrolpanelet optimalt
lyder da også helt hen i vejret en det er nok prisen for at deres kontrolpanel er drevet af meget java/ajax og hvad det nu hedder alt sammen, så hellere noget mere simpelt der virker, selv fra en mobilbrowser.
One.com er Danmarks største udbyder, måske er successen gået dem til hovedet :-)
Er fra dengang man ikke havde 1 klik installation, tiden er løbet lidt fra disse ting.... One.com er bare ikke fulgt med :-)
One.com var populære fordi de var de første der lavede billige hoteller i dk, nu er markedet anderledes og der er mange professionelle der kan mere til måske samme penge eller lidt mere = mindre hovedpine og bedre systemer.