Hejsa Jeg står og skal til at købe en færdig webshop. Den skal være helt klar og være 100% brugbar når jeg "modtager" den. Ved godt at den slags koster, men er villig til at betale den pris. Så ville høre om der, er en eller flere der har haft erfaringer med et firma, en person eller lignende. What ever, det skal bare fungere. De bedste hilsner Frederik Poulsen Ps: Gode råd er også velkomne! |
Køb af fuldt funktionel webshop
Det indledende setup er ikke særlig svært egentlig? :) 1. Køb domænenavn + webhotel. 2. Download prestasshop, upload, og følg installationsvejledning. Så har du i princippet en basic webshop! :) så kan du så efterfølgende købe, uploade og tilrette et unikt design "anbefales". - Også skal du bruge indløsningsaftale + evt. paypal. Herefter skal produkter, beskrivelser, billeder, priser mm uploades :) Det er ikke umuligt hvis du" leger" lidt med det? Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Frederik. Jeg kan sætte en komplet shop op i Shopify til dig. Du kan evt. se www.festfest.dk, den har jeg lavet. Peter |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Et link der virker http://www.festfest.dk/
|
tak ib :) |
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Hej Frederik, |
Hvis du er interesseret i en komplet køreklar Magento-shop til en rigtig fornuftigt pris, så skriv gerne til mig pr mail: mail(snabela)wuuzuu.com |
|
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com
Hej Philip ville bare lige høre om det tilfældigvis er Zingiri WP webshop du arbejder i ? I såfald har jeg muligvis |