var nu ikke at stille varerne på plads for folk! jeg havde tænkt mig at levere det til døren og give kunden varerne!
Hvis de alligevel er hjemme - hvorfor så få dig til det ?
Tror du skal tænke BREDT ;-)
Jeg vil ikke have noget imod at have en mand til at gøre rent eller gå med min hund og købe ind - hvis jeg havde det behov - Nogle kvinder er altså værre end mange mænd;-)
var nu ikke at stille varerne på plads for folk! jeg havde tænkt mig at levere det til døren og give kunden varerne!
Hvis de alligevel er hjemme - hvorfor så få dig til det ?
Tror du skal tænke BREDT ;-)
Jeg vil ikke have noget imod at have en mand til at gøre rent eller gå med min hund og købe ind - hvis jeg havde det behov - Nogle kvinder er altså værre end mange mænd;-)
Hørt! :)
Men hvor mange ville det ?
- og ja man er godt nok doven hvis man er hjemme og ikke kan overskue at gå ned at handle, må håbe de kan overskue at gå hele vejen ind i stuen og hente pungen og tilbage.
jeg bor i Kolding. jeg arbejder i forvejen ved kassen i et lokalt supermarked som folk har en høj tillid til. tænkte det kunne trække lidt op. Jeg kunne starte med at markedsføre i mit nabolag, hvor folk (forhåbentlig) ved hvem jeg er eller har set mig før. der af kunne jeg vedlægge et billede og måske lidt oplysninger :)
prøver at tænke realistisk, og jeg har da også mødt nogle problemer, men som sagt er den stadig under udvikling og alt kan ske :)
Nej ved godt kunden skal være hjemme. men tænkte på at når kunden i starten ringer og bestiller varer, kan man aftale et tidspunkt og adresse omkring leveringen :)
Men det som jeg tænker er at det ikke er mange penge du tjener i forhold til den tid du bruger og du skal også fragte varerne ud til kunden, det hjælper så hvis du har en bil, men så er den 50 væk.
Folk har heller ikke mulighed for at købe de ting der er på tilbud med mindre de fortæller hvilke varer de vil have og hvorfra.
Tænker lidt at du vil tjene mere på at tage en ekstra vagt eller 2 på dit nuværende arbejde.
Eller lave en aftale med der hvor du arbejder om at leverer varer til kunder, og så kan du stå for det selvstændigt og bruge deres brand.
Det vigtige er ikke hvor meget du tjener men hvad det kræver for dig at tjene dem i tid og udgifter.
hvad nu hvis kunderne skulle oprette et "abbonement" og i slutningen af måneden betale 50 kr, for hver gang de har benyttet sig af min service. eller måske bare for alt hvad de har handlet ind for?
ved ikke om det kan lade sig gøre, og om det ville give kunderne en følelse af at det måske er et bedre koncept?
Jeg tør næsten vædde på, at du ikke vil blive overrendt. Hvis du gør, så er det selvfølgelig fantastisk, men det tror jeg næppe. Idéen er nu fin, men det tager tid at opbygge. Alle hopper ikke bare på fra den ene dag til den anden.
Ang. Abonnemnt osv, så er det egentlig fine idéer, men jeg vil stadig anbefale dig bare at komme udover stepperne med den mest simple form at din idé. Så kan du altid se om den virker - og så udvikle derfra :-)