Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farlig med for mange kunder! hjælp

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

René, super med husmorflid - så hænger konceptet ligesom også sammen, da der er mere end 1 ydelse / service;-) Sejt gået af din veninde.

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 22:25

tak for de rigtig rigtig fine og optimistiske ord! Det hjalp rigtig meget i troen på min idé!

Godt at høre at nogen har lykkedes med nogenlunde det samme projekt, det giver mig endnu mere lyst til bare at hoppe ud i det med det samme!

dog skal jeg lige overstå en studietur og en hel masse analyser omkring målgruppe osv. :)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:31

Den bedste måde du kan lave en analyse på er du laver en flyer og deler ud på en enkelt vej.

du ved du har eks. har afleveret 129 flyers og hvis der så kommer 12 kunder ud af det så har du et godt grundlag for at kunne vurdere kunde natallet, men forvent kun 50 % af den første tilbage melding, da folk og områder er forskellige.

Dog vær mega obs på din PRIS er den absolutte afgørende faktor, der er mange om budet i dag.

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 22:34

Michael - som et højt D/C menneske i (DiSC) taler jeg af erfaring, når jeg siger - AT DU KAN ANALYSERE DIG UD AF DET IGEN - Spring fugl flyv og se om vingerne holder - om ikke andet så går det mens du har din su til at yde dig din sikkerhed 

HELD OG LYKKE - og vi hører gerne, hvordan det spænder af ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 22:35

Tror jeg vil sætte prisen til 50 kr. Dog overvejer jeg at skrive 75, men hvis man så viser flyeren får man 25 % rabat på prisen. På den måde føler kunden at det er et tilbud de får :)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:40
Beck & Sommer:

Olina:
Evt slå på de ældre.

Olina:
I din flyer vedhæft billide af dig selv

Olina, først læste jeg lige "slå på de ældre - og så billeder i mit indre - en mand som står og slår på en gammel kone med flyers fyldt med billeder

;-)

/Lene

Nej det kommer der nok ikke så mange penge ud af ihvertfald ikke i længden.

Billide var nu mere får at skabe noget troværdighed, hvor mange ønsker at få en random mand man ikke kender til at handle ind for dig, lukke sig ind og stille ting på køl.

Ville du selv ? :)

Tanken er behagelig, men i virkeligheden ?

Der er det nemmere for en kvinde for de virker mere troværdige af natur selvom det ikke altid holder :)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 22:43

min idé var nu ikke at stille varerne på plads for folk! jeg havde tænkt mig at levere det til døren og give kunden varerne!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:46

Olina:
Nej det kommer der nok ikke så mange penge ud af ihvertfald ikke i længden.

Billide var nu mere får at skabe noget troværdighed, hvor mange ønsker at få en random mand man ikke kender til at handle ind for dig, lukke sig ind og stille ting på køl.

Ville du selv ? :)

Tanken er behagelig, men i virkeligheden ?

Der er det nemmere for en kvinde for de virker mere troværdige af natur selvom det ikke altid holder :)

Du har fat i noget her der skal tænkes godt over.

Det er en anden tid vi lever i end da jeg var ung.

Du skal naturligvis sørge for dine venner og famile der hjælper dig har synligt medarbejder ID hængede i en clips, med billede af medarbejderen / hjælperen.

Tøj med TYDELIGT tryk så kunden kan se tilhørs forholdet.

Når du engang når det til så, tydelig reklame på dine vogne.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 22:46
Der skal nok også noget mere til hvis du skal lave en analyse som holder, men som lene siger, det er bare en stor morgenmad varmt tøj og starte fra den ene ende.

Men prøv at gør dig nogen tanker om hvordan du kan fremstå troværdig.

Plus du er ikke særlig fleksibel så det hele skal lige falde i hak.

Ikke for at tage pusten fra dig, men du må også lige være realistisk omkring det.

Hvilken landsdel er du i, forhåbenlig ikke jylland :) og undskyld derover :)
Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 22:49
Michael Frederiksen:

min idé var nu ikke at stille varerne på plads for folk! jeg havde tænkt mig at levere det til døren og give kunden varerne!

Igen vedr at være fleksibel, så skal kunden være hjemme når du kommer, for du kan ikke stille kølevarer udendørs.

Hvad med mælken :)
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)