Lene's ide med at begrænse området, og udvidde langsomt er vejen frem. Del lidt flyers ud, se responsen, og del lidt flere ud. |
Farlig med for mange kunder! hjælp
Men det hjælper selvfølgelig ikke på tiden tror det er som tidligere nævnt lad at dele 10000 flyers ud på en gang. Og ellers tag det som det kommer. Men pas på med at brug for meget tid du kan jo hurtigt tabe til dagligvarer indkøb over nettet som er super nemt og billigt. Evt slå på de ældre. I din flyer vedhæft billide af dig selv |
det er en kanon idé det med områder og dage! tak skal i have for hjælpen :) vil prøve at hoppe ud i det når jeg er færdig med min segmentering!
|
tak for de gode svar :) vil prøve at dele områder op og markedsføre til forskellige gader forskellige dage :) skal bare lige afslutte min segmentering, og så er det ellers derud af! |
jeg har erfaret at de ældre ikke ser det som et problem i deres hverdag at handle ind :)
|
Hvem er din målgruppe? Hvordan vil du konkurrerer med nettet, hvor du kan købe alt til direkte levering og oftest uden fragt ved fast leverance- uden at man skal lukke fremmede ind? Hvordan skal betalingen foregå? Og endelig er din service noget som man vil benytte sig af, når vi stadig kan mærke krisen, ledighed og dyre dagligvarer - jeg tænker - du gør det vel ikke gratis og i hvilket omfang kan et produkt stige? Tror du har en god idé, men jeg er usikker på, hvorvidt det er det rigtige tidspunkt for dig at gøre det. Det er en LUKSUS ydelse - er der grundlag for det pt? Der er rigtig mange spørgsmål som ikke er besvaret - men det har du vel styr på ;-) /Lene |
/ L. B.H.B.S.
haha ja der fik du mig ;) er stadig igang på idé basis, og kigger stadig på hvordan jeg kan finde den optimale målgruppe samt pris og måder jeg kan differentiere på. Så alt kan ske endnu! :) |
For bare 5 måneder siden kom en ven og spurgte mig om jeg kunne finde på noget hun kunne arbejde med frem for at være på kontant hjælp, forslog hende at dele flyers ud med "husmor flid" det vil sige indkøb, gøre rent, lufte vovsen, passe børn, som sagt så gjort, i dag her 4½ måned efter første flyer kom i en postkasse, har hun to medarbejder, så der er behov for det, godt nok er de alle på deltid, men det er da bedre end at gå hjemme, vores ellers så besværlige kommune kan godt se det positive i de ikke bare hænger der hjemme hele tidne, men får indhold i deres liv og derved betaler skat, af penge der ikke kommer fra kommune kassen. Så kom du bare igang og gør som de andre skriver blåt område om mandagen, gult på onsdage og rødt på lørdage, og får venner og familie til at hjælpe dig hvis der er mange, heller få en lille del af det de henter hjem end sige nej tak til en kunde. |
Venligst
René Buch