Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farlig med for mange kunder! hjælp

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil enormt gerne udvikle et koncept, hvor man yder service for private. føler selv idéen er holdbar og alt det der, så derfor frygter jeg at blive magtesløs, hvis jeg får for mange henvendelser på én gang, og derved ikke kan have tiden eller resourcerne til at gøre det.

derfor beder jeg en klog iværksætter i forummet om at hjælpe!

Jeg vil primært markedsføre ved at dele flyers ud i folks postkasser i starten, men hvis der er en der har en bedre idé så endelig foreslå det!

-Hvordan kan jeg holde bestillingerne nede, så jeg ikke får for mange på én dag?

hvordan kan jeg få bestillingerne fordelt over hele måneden, og ikke kun inde for kort tid?

på forhånd tak!

-Michael Frederiksen

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:08

Hej Frederik,

Hvorfor gør du ikke bare som SKAT? :) Tag så mange kunder ind som du orker. Også tilbyd andre at de kan "trække" et nummer, også ellers vente til at det bliver deres tur?

Det virker godt for SKAT, så jeg kan ikke se hvorfor det ikke også skulle kunne virke for dig? Ps. Den psykologiske faktor i at man skal vente i 1-2 eller 3 måneder kan også potentielt være rimelig fed?

Thomas 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 16:11

mit koncept er desværre ikke noget man som sådan kan gå og vente på, da det er udbringning af varer :) så hvis jeg får 20 kunder på en dag(går stadig i skole) rundt om i min by, kan jeg UMULIGt nå dem alle.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:16

Har du ikke nogen venner, familie eller bekendte, der kan hjælpe dig i opstartsfasen, indtil du har et overblik over meget arbejder der er i det?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 16:18

Hej Michael. det kommer godt nok meget an på hvad du skal servicere med. Kan du ikke specificere lidt? Frank

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 16:18

jo, det har jeg :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 16:20

jeg har den idé om at starte en virksomhed, hvor jeg klarer indkøb for andre folk. Alt lige fra dagligvarer til en ny dyne :)

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 16:20

Ok. Hvad om du differentierer i forhold til områder, gader/veje. sådan at et område får vare på mandage, andre tirsdage osv.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 16:23

Tænker måske bare, at du skal hoppe ud i det - og tage den positive udfordring det er, hvis du får for mange henvendelser på en gang - Jeg tror vi alle herinde, har haft en forestilling / drøm om, at netop vores produkt /varer var unikt og blev revet væk. 

Det hiver tænder ud at starte op - omend friheden, glæden og succesen gør det hele værd. Du kan jo evt. starte med at dele flyers ud i et begrænset område og dele det op i distrikt 1 , 2, 3 etc. indtil du kan skabe dig et bedre overblik end nu. ;-)

Held og lykke med projektet ;-)

/lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 16:25

Frank Louens:
differentierer i forhold til områder, gader/veje

Frank, to tosser en tanke  ;-)

/ L. B.H.B.S.