Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig webudvikler søges til spændende forretningside.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en webudvikler som business partner, hvis primær kompetence er opbygning og drift af website, og er som er dygtig teknisk.

Du skal være engageret og kunne prioritere dette når det er nødvendigt. 

Ideen er til brug i hele verden og vil køre på engelsk som udgangspunkt. 

Sidden kommer til at bestå delvist af bruger genereret indhold, hvilket betyder der skal være mulighed for brugere at have login, man skal kunne rate og et community m.m. vil være en god ide. 

Så siden skal kobles op på en database.

Ideen eksisterer ikke i den form på nettet p.t. hvilket giver god muligheder for et spændende marked

I starten vil der ikke være brugergenereret indhold, hvilket betyder den fra start vil være attraktiv for brugere, og er noget som jeg altid selv ville ønske eksisterede.

Umiddelbart er siden gratis for brugere, og der vil senere kunne kobles abonnementer til dem der ønsker gode tilbud og rabatter.

Pengene til siden vil som udgangs komme fra annoncer fra bl.a. leverandører vist ved de forskellige profil logins.. 

Jeg er HD uddannet, har en baggrund inden for salg, forretningsudvikling og marketing  og vil primært tage mig af den slags. 

Dog har jeg arbejdet i CMS systemer før og designet nogle websites, så det betyder at jeg også, ville kunne tage fra på online delen i forhold til arbejdsmængde, men er ikke så hård på det tekniske. 

Jeg forventer, vi begge kan have arbejde ved siden af i opstartsfasen og arbejde i weekender og om aftenen til en start.

Som udgangspunkt kræves der ikke den store kapital, og det der skal bruges skulle være muligt at fremskaffe :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)