Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog om at få mere luksus i hverdagen med et stramt budget.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min kæreste og jeg har efter et års pause genoptaget en meget porpulær blog.

Den skal hjælpe studerende og andre med et stramt budget at få lidt mere luksus i hverdagen.

Det er egentlig ikke meningen at vi skal tjene mange penge på den, men vi gør det mest for hyggens skyld. Vi vil dog elske at have mange besøgende, og mange der vender tilbage hver dag. Har i derfor kommentarer og forslag til hvordan vi kan gøre siden endnu mere spændende?

siden er

www.suluksus.dk

Mvh

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:58

Umiddelbart er bloggen fin nok :-)
Dog ville jeg ønske i lagde hver enkelt post i en kategori, så der på forsiden kun kom et kort udsnit af "post'en" evt. med et billede til :-)
Den er meget uoverskuelig med alt den tekst med det samme du kommer ind på bloggen, lav den mere spisevenlig, øjnene skal være glade og blive fanget når man kommer ind på siden.
Jeg havde lyst til at forlade siden efter 10 sekunder, simpelthen pga. den mur af tekst der møder en.
Find også nogle mere spændende billeder at smide op til artiklerne, og en anden baggrund der henvender sig til jeres målgruppe ;-)
Jeg tænker "strikke-klub" / "Til minde om" med det samme jeg kommer ind på den ;-)
Hvis i vil have besøgende, så skal der pustes liv i designet, og bruges tid på billeder.

Derudover, så find en ven eller lign. som har lyst til at "gæsteblogge", han har måske nogle idéer til et godt oplæg til siden? ;-)

Og sidst men ikke mindst, humor, husk målgruppen, i skal ikke skrive en joke midt i teksten, men derimod skrive oplæggene med et blink i øjet ;-) 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:04

Tak for svare :)

Mange af tingene er også noget jeg havde tænkt på selv. Det med at det kun er et uddrag kommer også til at være sådan ifremtiden. De indlæg du ser, er fra den tidligere blog.

Hvad for en anden baggrund tænker du på kunne være godt?

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:08

Tænkte ikke på noget specielt, men det er også bare generelt mht. billeder på en blog, både i baggrund, banner, og til artikler, din målgruppe falder for lækre billeder, og det er dem sammen med gode indlæg der for brugerne til at blive på siden :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:11

Et andet og mere spændende header-billede samt et andet theme, ville hjælpe EKSTREMT;-)

Siden ser kedelig og utroværdig ud:-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:16

Hej Martin,

Først og fremmest, så ville jeg finde mig et nyt tema, end det klassiske TwentyEleven.

Der findes masser af fede temaer at arbejde med, og jeg har selv forelsket mig i dem fra WooThemes. De er nemme at sætte op, nemme at arbejde videre med - og så ser de rigtig godt ud.

Se f.eks. på "Canvas"-temaet eller "Currents". Find dem her:

http://demo2.woothemes.com/?name=currents

http://demo.woothemes.com/?name=canvas

Derudover, så har Sebastian kommet med en masse gode ting herover.

Held og lykke med jeres projekt!

Kasper.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Schadegg Rasch Jensen:
Det med at det kun er et uddrag kommer også til at være sådan ifremtiden

Gør det nu mens vi andre alligevel sidder og kigger på siden. Det tager 20sek

Gå til Indstillinger--Læsning og tik af under "For hvert indlæg, vis" >Resume<