Hej allesammen. Da jeg er ved at uddanne mig som tømrer/snedker men ikke er helt sikker på at det den vej jeg vil gå, har jeg sat mig selv lidt i tænkeboks for at finde ud af hvad jeg ellers vil foretage mig efter min færdiggørelse af uddannelsen. Efter 2 års læretid begyndte jeg at eksperimentere lidt med design af lamper, stole, billederammer, renovering af støbejernsbænke osv. i hårdt træ (mahogni, eg, teak træ) og fået rigtig god kritik. Nu overvejer jeg så at starte en mindre produktion af nogle udvalgte produkter men, men, men.. Hvis ja, Til at starte med er min plan at drive min "virksomhed" i min fritid med udsigt til at udvikle til fuldtid men først er der nogle spørgsmål som jeg ønsker at få lidt mere viden om. :-) Håber at høre fra nogen af jer som har erfaring og viden inden for dette. |
Hej Dennis,
Fed læsning, fed initiativ... Jeg tror ikke at du nødvendigvis skal "starte" med en webshop som sådan. Du kan lave en info-side med billeder + beskrivelser. Og efter lidt seo, så kan du få venner og bekendte til at anbefale den til andre? Hvis det alligevel kun er på hobbybasis i starten, så bør det vel være godt nok? Webshop fra starten af, virker lidt som et overkill?
Thomas