Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "hobbyprojekt"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den sidste uges tid arbejdet lidt på et hobbyprojekt for at øve mig en lille smule på nogle småting.

Synes efterhånden at det er blevet et ganske godt site, men vil gerne lige høre andres mening.

Ideen i sitet er at man kan udregne hvor mange penge man bruger på at ryge, og samtidig hvor mange man kan spare.

Det er meningen at sitet skal være simpelt og uden alt for meget ekstra - dog er sociale medier på vej, og muligvis også en eller anden form for "om siden".

Kom med jeres mening, hvadkosterdetatryge.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 13:57

Super fed side ! Simpel og elegant - som det skal være !

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Skrevet kl. 14:11

Super fedt at høre :)

Andre med en kommentar?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:15

Ja - fint nok lavet - og sjovt og gode alternative forslag. Du behøver måske ikke lade skalaen gå op til 200 cigaretter om dagen - det tror jeg ikke er ret aktuelt, og det var lidt svært at ramme 20 på den store skala (sagt af en ikke ryger de sidste 23 år)

vh

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 14:20

Meget simpel og sjov side, kan virkelig godt lide den måde du reklamerer for andre ting man kan bruge pengene på. Du kan måske også få reklameindtægter ved at henvise til billigere smøger end dem der bliver valgt, men måske ikke hensigten med siden...det ved jeg ikke.. ellers kunne man gøre så siden huskede hvor mange cigaretter der var tastet ind, så man selv kunne bladre imellem dem.

:)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Skrevet kl. 14:24

Jes:
Du kan måske også få reklameindtægter ved at henvise til billigere smøger end dem der bliver valgt, men måske ikke hensigten med siden

Der er ikke som sårn et moralsk eller sundhedsmæssigt aspekt i siden, jeg er ret ligeglad med om folk ryger eller ej:) - ved heller ikke helt om det er tilladt at reklamere for smøger på den måde :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 14:30

Sjov lille side og udmærket lavet, pæn og simpel.

Jeg tror dog du skal rette målgruppen lidt fra dem der selv ryger, til deres venner og familie! Du nævner du også vil bygge sociale medier på, så det kan være det allerede er indtænkt heri. Men ellers foreslår jeg du bruger GET værdier til at gemme form-information, så man bare kan kopiere webadressen til sin ryger-ven. Eller laver en del-via-email knap eller lignende :)

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Skrevet kl. 14:33

Rasmus Christoffer Nielsen:
Men ellers foreslår jeg du bruger GET værdier til at gemme form-information, så man bare kan kopiere webadressen til sin ryger-ven. Eller laver en del-via-email knap eller lignende :)

Super fedt forslag - Den havde jeg ikke selv tænkt over :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 14:55

sjov ide. 

De andre kommentarer beskriver meget godt min holdning til dit site. 

Men følelsen den gav mig ser jeg ikke på ret mange andre sites. Hvorfor i alverden bruger jeg ca 400 kr på at ryge 7 smøger om dagen. Jeg har altid vidst at det var penge i et sort hul. Men vidste ikke hvor mange penge der konkret var tale om.

Tak for at have lavet dette site Emil!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:02

Fed side og god idé ;-)
Kan godt lide at der ikke er reklamer overalt, og at den virkeligt er holdt i det stilrene :-)
Dog ville jeg sætte skalaen lidt ned, ryger selv 10 smøger om dagen, og var ikke så nemt at ramme som jeg kunne have ønsket mig :-)

Elsker de foreslag du kommer med i bunden, og fedt du skriver hvor mange af dem du kan få :-) Jeg har altid manglet 1.59 Fladskærm ;-) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)