Hej Det drejer sig ikke om Telegiganten.dk men en helt anden. Kom med seriøse bud. |
Hvad skal I have udført? Den store pakke med on-site, google places, google plus osv. eller bare linkbuilding?
Hej Det drejer sig ikke om Telegiganten.dk men en helt anden. Kom med seriøse bud. |
Hvad skal I have udført? Den store pakke med on-site, google places, google plus osv. eller bare linkbuilding? |
Ja kære Trådstarter ! Det er meget vigtig for dig selv og opstille en slags "krav og forventnings specifikation" Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Jeg har en kontakt jeg bruger til SEO, skriv en PM hvis jeg skal sende dig informationerne på ham, uden tvivl en af de mest kompetente indenfor SEO jeg er stødt på. |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Man må godt anbefale personer og firmaer herinde på Amino. Men man må ikke udhænge de samme. Så hvad er dine gode erfaringer med SEO ? og med hvem ? Ib Abildgaard Råd & Mal |
Jeg har flyttet dit indlæg fra gruppen om SEO til "Jeg søger et godt tlibud fra dig", hvor den hører til. De bedste hilsner |
Ib dette undlader jeg, da det er en forretningshemmelighed jeg ikke vil dele i åbent forum :-) der er ingen grund til at vise konkurrenter, hvem der får mig op i top 3. Dog vil jeg gerne henvise folk der har interesse i at købe SEO. |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Fair nok. Derfor sendte jeg dig også en mail igår (PM) herinde på Amino, med anmodning om yderligere oplysninger alene til undertegnedes oplysninger. Ib Abildgaard Råd & Mal |