Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info indsamling med E-mail, hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal indsamle forskellige mængder af data fra kunder via E-mail, og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gøre dette.

Meningen er at jeg sender en E-mail ud til kunderne, og så skal de kunne skrive tekst, uploade billeder og afkrydse i valgmuligheds-bokse.

Hvordan skal jeg gøre? Jeg har leget lidt med Mailchimp, men synes ikke helt at jeg kan finde ud af det med billederne.

Håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh

Jes

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:27
Du kan integrere mailchimp med eksempelvis wufoo.
Her kan du indsamle data fra dine brugere, inklusiv upload af filer og billeder.
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 23:37

Tak det var præcis det jeg skulle bruge. Hvis der er nogle som kender til et gratis alternativ, må de meget gerne skrive i tråden :)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 09:58
Du kan prøve at se på google forms, jeg tror dog ikke det er muligt, at uploade eksempelvis billeder.
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 14:04

Jeg har kigget på google forms, og umiddelbart er det også blevet den bedste gratis løsning, jeg har prøvet at grave nogle gratis form creators frem, men det største problem virker til at være fil-uploaden

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:46
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 07:12

Tak for rådene.

Til dem der står med samme problem, så fandt jeg onlineservicen Jotform, som har klaret alt hvad jeg skulle bruge med filupload, spørgeskema mm.

Er gratis og kan varmt anbefales.

Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:24

Jeg har set på begge formudbydere... umiddelbart lyder Wufoo bedst, pga opsamling af data..

Kan dog se på begge, at der står 100 submissions ved gratis versionen.. betyder det, at det kun er 100, der kan svare på det? Det var ikke mange, hvis man har over 1000 på listen.. :)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 22:42

Jeg ved at ved Jotform er det 100 submissions om måneden. 1000 koster 9.95 dollar og 10000 koster 19.95 dollar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)