Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB iFrames Tab med sync til web = dublicate content ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg overvejer at bruge tabs på min facebook side, og så synkronisere med indhold fra min hjemmeside (vha iframe). Vil det ikke give problemer med dublicate content?

Håber nogen kan hjælpe.

Simon

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:04

Indholdet i iframes bliver ikke vist så det har ingen betydning. Desuden så vil iframen jo linke til din side og det er dit indhold der bliver vist. Så HVIS iframen bliver læst så er den ovre på din side allerede.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 12:21

Hej Niels,

Det lød godt alt det du skrev. Men jeg forstod ikke et pip af det tihihi Kan du lokkes til at uddybe hvad de forskellige ting betyder?

Hilsen Jane

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:25

Tak Niels,

og selvfølgelig... Iframe er et vindue der viser en anden webside. Ikke en kopi af den, men den faktiske side.

1000 tak :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:27

janehof:
Men jeg forstod ikke et pip af det tihihi Kan du lokkes til at uddybe hvad de forskellige ting betyder?

Iframe er en boks på en hjemmeside som gør at man kan vise en andens side på den aktuelle side. Det er en ting der blev brugt i gamle dage.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)