Hej alle i kære Amino'er, Jeg sidder og har brug for et online Proofing and Review system til design materiale f.eks. banner mv. Tanken bag dette værktøj er at det skal lette kommunikationen og godkendelsen af materiale mellem mig, min designer og kunder. Jeg har prøvet at Google mig lidt frem, men der er jo mange muligheder, så har svært ved at vælge. Er pt stødt på disse: http://www.proofhq.com/ Er der nogen der har erfaring med disse eller lignende programmer? Hertil skal det siges at vi er en lille virksomhed, så vi vil maks være 5 styks som skal have adgang og koordinere. På forhånd tak til jer alle, og hav en skøøøøn dag! |
Hej RP
Dejligt at møde en person der forstår at give "Proofing, Review og Approval" høj prioritet og forstår hvor vigtigt en proces det er at optimere og effektivisere. Ikke mange er opmærksomme på hvor stor en del af den samlede produktions tid af grafisk materiale, der involverer korrektur og godkendelse, og hvor vigtigt det er at sætte det i system. Du bør derfor også tage et kig på vores produkt WebProof, www.webproof.com, som leverer det du efterspørger. Vi har en WebProof Basic løsning der passer fint til jeres størrelse. Læs mere på vores website, og giv os et ring, så giver vi gerne ½ times introduktion til produktet :-)