Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du problemer med "Om os"?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side, de fleste erhvervsdrivende har svært ved at sætte ord på, er siden, der handler om dem selv.

Derfor tilbyder jeg i denne uge at skrive Jeres "Om os" for bare 399,- + moms

Er det i stedet forsiden, der volder problemer, kan jeg levere en sælgende og informativ tekst til denne for samme pris.

Jeg er uddannet journalist med 10 års erfaring - og jeg skriver selv hver eneste ord.

Kunne de friste med forårsfriske tekster på hele hjemmesiden, så er prisen 299,- pr side for de første fem sider og 249 pr side for de øvrige.

Jeg arbejder kun med tilfredse kunder og skriver gerne om, til I er 100% tilfredse.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg håber, du skriver "jeres" med lille, når du får penge for det ;-)

/Kjeld

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kun pga ovenstående besked, giver jeg gerne en konkurrent et bump! Det siger meget mere om en persons smålighed at kommenterer på småfejl, end det gør om personen der lavede dem.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 17. Jun 09
Fra  Butikki Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Det handler ikke om smålighed, men om retskrivning. Når man sælger tekster, er det jo en god idé at vise, man kan stave rigtigt. Jeg tilføjede en smiley, da det trods alt var venligt ment.

/Kjeld

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, når man skriver en smiley så kan man jo tillade sig at skrive hvad som helst....